sobj1 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei! Er det noen her som har eller ev. vet hvor man kan få kjøpt Little Big Adventure 1 og 2? Har prøvd og laste dem ned men det funker ikke. Hvis noen har disse spillene så kunne jeg vært interessert i å kjøpe dem. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei. Jeg tror jeg har LBA 1 liggende hjemme hos foreldrene mine. Skal se om jeg finner det. Spillet kan du eventuellt få, hvis du betaler frakten da. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 JEG VIL OGSÅ HA DET!! Det er dritfett!! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har Little Big Adventure 2 viss noen er intresert??? Det annbefales på det sterkeste...Et av de kuleste jeg har spillt noen sinne... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei!Er det noen her som har eller ev. vet hvor man kan få kjøpt Little Big Adventure 1 og 2? Har prøvd og laste dem ned men det funker ikke. Hvis noen har disse spillene så kunne jeg vært interessert i å kjøpe dem. Jeg kjøpte LBA1 for 49,- for et par dager siden. Spiderman var navnet på butikken, og den ligger i Oslo :-) Men jeg lastet ned LBA1 for et par uker siden, og jeg kan garantere at spillet ville ha virket hvis jeg hadde kjørt det i DOS. Men jeg har desverre ikke hatt tid til å "sette opp" og "tweake" Windows 98-maskinen til å kjøre gamle DOS-spill. Det er synd altså, jeg som kom så langt på Terranova i sommerferien... Lenke til kommentar
sobj1 Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Shotgun: Kjempe! Kan jeg ikke sende deg en P.M. med adressen? Så kan du sende den med oppkrav? Kjempemessig om du hadde gjort dette! Arsenal RULES: Ja jeg er interessert! Hvor mye? Sender deg en P.M. Ellers så må jeg si meg enig i at Little Big Adventure serien er konge. Har hørt noen rykter om en treer, men det er lagt på is p.g.a. at ingen vil gi det ut. De mener det ikke lønner seg. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 sobj1, du har fått PM :!: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei!Er det noen her som har eller ev. vet hvor man kan få kjøpt Little Big Adventure 1 og 2? Har prøvd og laste dem ned men det funker ikke. Hvis noen har disse spillene så kunne jeg vært interessert i å kjøpe dem. Jeg kjøpte LBA1 for 49,- for et par dager siden. Spiderman var navnet på butikken, og den ligger i Oslo :-) Men jeg lastet ned LBA1 for et par uker siden, og jeg kan garantere at spillet ville ha virket hvis jeg hadde kjørt det i DOS. Men jeg har desverre ikke hatt tid til å "sette opp" og "tweake" Windows 98-maskinen til å kjøre gamle DOS-spill. Det er synd altså, jeg som kom så langt på Terranova i sommerferien... Var det brukt eller har de flere eksemplarer der? /me vil også ha det :grine: Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei!Er det noen her som har eller ev. vet hvor man kan få kjøpt Little Big Adventure 1 og 2? Har prøvd og laste dem ned men det funker ikke. Hvis noen har disse spillene så kunne jeg vært interessert i å kjøpe dem. Jeg kjøpte LBA1 for 49,- for et par dager siden. Spiderman var navnet på butikken, og den ligger i Oslo :-) Men jeg lastet ned LBA1 for et par uker siden, og jeg kan garantere at spillet ville ha virket hvis jeg hadde kjørt det i DOS. Men jeg har desverre ikke hatt tid til å "sette opp" og "tweake" Windows 98-maskinen til å kjøre gamle DOS-spill. Det er synd altså, jeg som kom så langt på Terranova i sommerferien... Var det brukt eller har de flere eksemplarer der? /me vil også ha det :grine: De hadde mange, og de var ikke brukt. Det var riktignok i EA classics-serien (du vet de blå eskene som kostet 149 kr for noen år siden). Spiderman... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Damn! jeg har hatt flere slike poster tidligere, hvor var du da "Shotgun" Kjipern ass.... Noen som kunne lagt ut og kjøpt spillet mot betaling? (kun for spillet da selvfølgeli, er ikke rik) Mvh. Erik Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg må ta meg en tur til byen snart Jeg SKAL ha lba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå