Gå til innhold

Little Big Adventure

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Er det noen her som har eller ev. vet hvor man kan få kjøpt Little Big Adventure 1 og 2? Har prøvd og laste dem ned men det funker ikke. Hvis noen har disse spillene så kunne jeg vært interessert i å kjøpe dem.

Jeg kjøpte LBA1 for 49,- for et par dager siden. Spiderman var navnet på butikken, og den ligger i Oslo :-)

Men jeg lastet ned LBA1 for et par uker siden, og jeg kan garantere at spillet ville ha virket hvis jeg hadde kjørt det i DOS. Men jeg har desverre ikke hatt tid til å "sette opp" og "tweake" Windows 98-maskinen til å kjøre gamle DOS-spill. Det er synd altså, jeg som kom så langt på Terranova i sommerferien...

Lenke til kommentar

Shotgun: Kjempe! Kan jeg ikke sende deg en P.M. med adressen? Så kan du sende den med oppkrav? Kjempemessig om du hadde gjort dette!

Arsenal RULES: Ja jeg er interessert! Hvor mye? Sender deg en P.M.

Ellers så må jeg si meg enig i at Little Big Adventure serien er konge. Har hørt noen rykter om en treer, men det er lagt på is p.g.a. at ingen vil gi det ut. De mener det ikke lønner seg.

Lenke til kommentar
Hei!

Er det noen her som har eller ev. vet hvor man kan få kjøpt Little Big Adventure 1 og 2? Har prøvd og laste dem ned men det funker ikke. Hvis noen har disse spillene så kunne jeg vært interessert i å kjøpe dem.

Jeg kjøpte LBA1 for 49,- for et par dager siden. Spiderman var navnet på butikken, og den ligger i Oslo :-)

Men jeg lastet ned LBA1 for et par uker siden, og jeg kan garantere at spillet ville ha virket hvis jeg hadde kjørt det i DOS. Men jeg har desverre ikke hatt tid til å "sette opp" og "tweake" Windows 98-maskinen til å kjøre gamle DOS-spill. Det er synd altså, jeg som kom så langt på Terranova i sommerferien...

Var det brukt eller har de flere eksemplarer der?

/me vil også ha det :grine:

Lenke til kommentar
Hei!

Var det brukt eller har de flere eksemplarer der?

/me vil også ha det :grine:

De hadde mange, og de var ikke brukt. Det var riktignok i EA classics-serien (du vet de blå eskene som kostet 149 kr for noen år siden). Spiderman...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...