Janzen Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Black Ops 2: Detonere C4 og styre ATV/bruke Sentry Gun er samme knapp. Titanfall: Zipline, enter Titan og detonere Satchel Charge er samme knapp. Hva kan skje når disse har samme knapp? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Cool story bro, tell it again. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Er vel ikke stort mer å gjøre enn å anbefalle sinnemestring? En ødelegger ikke 1100-1300kr fordi man suger i et spill. Og om du tror du virker "kul" ved å poste dette så tar du grundig feil... Tar det som et rop om hjelp. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Husker det var en tullig her som knuste et cover og la ut bildet her fordi han sugde i et spill, tror det var call of duty eller battlefield. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Har endel kamerater som må bytte gamepad ganske hyppig siden de blir så forbanna når de taper i FIFA. Jaggu meg glad jeg sjeldent taper. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Ser faktisk poenget til trådstarter. Jeg ville ikke gått så langt som å knuse tastaturet på det viset, men det er sykt irriterende når to viktige ting er på samme knapp. Sånne spill burde vært bannlyst. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Tastaturet er jo ikke knust, han har bare røsket av plastdelen av knappene. L2play TS Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Geez... prøver du virkelig å lære meg hva "knust" betyr nå? Det er et lavmål selv for dette forumet... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg ser ikke problemet. Jeg påpekte at plastdelene av knappene på en tastaturtype der det er meningen at dette ikke skal være vanskelig å gjøre er røsket av. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå