Emsal Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Effektpotten var på sykkelen når jeg kjøpte den og lyden syns jeg er veldig fin. Potten var registrert i vognkortet og var på under visning (etter jeg hadde strupet den var den på visning hos vegvesenet). Nå har jeg fått nytt vognkort, der det står at sykkelen er strupet, men de har ikke fått med seg potten. Tenker jeg skulle høre med dere først om dette før jeg ringer vegvesenet og høres ut som en idiot. Tenkte da mest på forsikring, i og med at potten kanskje gir den litt mer enn den originale? Hvorfor ble den ikke med på det nye vognkortet mitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Kanskje de ikke la merke til at det var en uoriginal potte. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Under visning? Det kan de umulig ikke ha lagt merke til. Hadde ikke med meg vognkort del 1 på vegvesenet heller da, men skulle ikke trengt det. Endret 22. august 2014 av Emsal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå