Arodem Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Pro Clubs-modusen står over Xbox 360- og PlayStation 3-versjonen.FIFA 15 får mangler viktig spillmodus på de gamle konsollene Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Det er sikkert en feature ifølge EA... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Det de som tviholder på de gamle konsollene dog får er FIFA Ultimate Tea, Mmmm... Te. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Det de som tviholder på de gamle konsollene dog får er FIFA Ultimate Tea, Mmmm... Te. Vet du, hadde de hatt Ultimate Tea-modus hadde jeg punga ut med en gang. (Takk. Fikser.) 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Fifa = melkeu, ett spill hvert år med marginaaaale forskjeller mtp game play, minner meg om COD, kvantitet over kvalitet. 1 Lenke til kommentar
spracket Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Lurer på om de nå kommer til å overhale grafikken til PC slik at den ikke kjører på samme grafikkmotor som xbox360/PS3. Selv om jeg ikke er fan av FIFA på PC så er det irriterende at PC alltid har hatt dårligere grafikk en konsollene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Langt færre PC-spillere enn konsoll-brukere så det sier seg selv at de ikke vil bruke masse penger og ressurser på plattformen med færrest brukere. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Lurer på om de nå kommer til å overhale grafikken til PC slik at den ikke kjører på samme grafikkmotor som xbox360/PS3. Selv om jeg ikke er fan av FIFA på PC så er det irriterende at PC alltid har hatt dårligere grafikk en konsollene.PC får samme spillmotor (Ignite) som PS4 og Xbone. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Dette gir da mye mer mening enn hva som skjedde med "FIFA 14 "Next Gen"" til PlayStation 4 og Xbox One hvor vi mistet en hel masse spillmoduser og innhold på "Next Gen" utgaven av spillet.. Gir da litt mer mening at de eldre utgavene skal mangle innhold, kontra "Next Gen" selv om det naturligvis ville vært best om alle hadde alt. Noen som vet om Creation Center endelig vil være støttet i PlayStation 4 og Xbox One utgaven av FIFA 15? Den glimtet jo til med sitt fravær i FIFA 14 utgaven... Uten Creation Center og tournament mode som jeg mangler i FIFA 14 til Xbox One så kan EA bare seile sin egen sjø... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Er jo likevel rart at de skal mangle innhold de har hatt før. Spesielt en modus som har hatt minimale endringer vært år. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 EA fornekter seg ikkje som vanlig. Synd for alle som hadde gleda seg til denna modusen. Holder meg langt unna alt EA møkker til. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Gamer.no får mangler viktig setningsoppbygning 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Kan du lage turneringer da? Som de fjernet på Fifa 14 på ps4en :s Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Gamer.no får mangler viktig setningsoppbygning Ehehehe... Hæ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Gamer.no får mangler viktig setningsoppbygning Ehehehe... Hæ? Se på tittelen på saken her Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Fire dager senere oppdager jeg hva du mente... Sukk, av og til skulle jeg bare gått og lagt meg tidligere enn vanlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå