fox Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Aguero med sin første touch, og det ble mål! Bare WOW! Lukter Bendtner her Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Se der ja. Vi er like dritt som United... Lenke til kommentar
toreae Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kommer alle 3 målene etter at vi har hatt gode perioder? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg ble deprimert når jeg så Allen og Johnson i startoppstillingen , så jeg satt penger på city seier. I det minste vinner jeg når ikke vi gjør Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Vær litt happy da Balo. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Blir spennende kamp om 4. plassen blant United, Liverpool, Everton og Tottenham. Tror Liverpool trekker det lengste strået Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg ble deprimert når jeg så Allen og Johnson i startoppstillingen , så jeg satt penger på city seier. I det minste vinner jeg når ikke vi gjør Smart tenkt Hvor mye vinner du? Forresten ManC eller Chelsea tar dette i sesongen. Liverpool, Tottenham, Everton, Arsenal og ManU kan kjempe om de to siste plassene. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Der kom Can innpå som burde ha vært førstevalg og spilt fra start... Jeg ble deprimert når jeg så Allen og Johnson i startoppstillingen , så jeg satt penger på city seier. I det minste vinner jeg når ikke vi gjør Smart tenkt Hvor mye vinner du? Forresten ManC eller Chelsea tar dette i sesongen. Liverpool, Tottenham, Everton, Arsenal og ManU kan kjempe om de to siste plassene. Ikke så mye, var under tre i odds. Men blir vel en tusenlapp 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Skrtel må være en av de skitneste spillerne i pl, men får sjelden kort. Utrolig. Endret 25. august 2014 av Everket 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Vel, jeg satset på City hjemmei dag pp Oddsen, jeg får i det minste igjen de penga. Forsvarsspillet er totalt krise i dag. City har ikke vært så bra, men slik er det nå bare. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Snakk om dårlig dømming i dag Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Satsa at Toure sku skåre, still waiting.. Endret 25. august 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Skrtel må være en av de skitneste spillerne i pl, men får sjelden kort. Utrolig. Med annet ord, samme som ifjor. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Inn med RL ut med Johnson, han er ubrukelig uansett Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Klappeti klappeti klapp. Hadde virkelig sansen for Jovetic. Synd at han dro til feil side av byen. Var vel full den dagen.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Blir spennende kamp om 4. plassen blant United, Liverpool, Everton og Tottenham. Tror Liverpool trekker det lengste stråetVet at Giroud og Sanogo ikke er av topp kvalitet, men dere greier nok å involvere dere og. 7 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Nydelig pas av Studge.. Ræva av Demichels, spent på å se Mangala for dette laget, Endret 25. august 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå