Espp Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Nå blåses det alt for mye! Flyten blir helt ødelagt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Hvorfor har ikke TV2 premium enn app?!? Og hvorfor viser ikke GET appen, tv2 premium?!? App til hva? Det finnes jo både apper for tv2sporten og tv2sumo til alle iOS og Android-enheter i tillegg til chromecast...App for å se PL fotball, GET har en app, men viser ikke TV2 Premium kanalen. Hadde vært digg om om TV2premium hadde hatt en app, har ikke TV2sumo. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 App på HVA sa han..... 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Hvorfor har ikke TV2 premium enn app?!? Og hvorfor viser ikke GET appen, tv2 premium?!? App til hva? Det finnes jo både apper for tv2sporten og tv2sumo til alle iOS og Android-enheter i tillegg til chromecast...App for å se PL fotball, GET har en app, men viser ikke TV2 Premium kanalen. Hadde vært digg om om TV2premium hadde hatt en app, har ikke TV2sumo. Nå er du bare forvirrende. Skal du se TV2 Premium så må du enten abonnere på kanalen på Get. Hvis du går inn på Get-menyen tror jeg det er en liten reklame der som reklamerer for PL, der står det hvordan du kan kjøpe tilgang. Du kan kjøpe tilgang fra get sine hjemmesider. Det andre alternativet er å abonnere på sumo.tv2.no Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 (endret) STEEEEVAAAAAAN JOOOVETIIIIIC Endret 25. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Ufortjent. Liverpool har vært klart best Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Der ja! Tror dette blir Jovetics år. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Jovetic da! Faen så god! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Kan omtrent kalles selvmål Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Hvorfor har ikke TV2 premium enn app?!? Og hvorfor viser ikke GET appen, tv2 premium?!? App til hva? Det finnes jo både apper for tv2sporten og tv2sumo til alle iOS og Android-enheter i tillegg til chromecast...App for å se PL fotball, GET har en app, men viser ikke TV2 Premium kanalen. Hadde vært digg om om TV2premium hadde hatt en app, har ikke TV2sumo. Nå er du bare forvirrende.Skal du se TV2 Premium så må du enten abonnere på kanalen på Get. Hvis du går inn på Get-menyen tror jeg det er en liten reklame der som reklamerer for PL, der står det hvordan du kan kjøpe tilgang. Du kan kjøpe tilgang fra get sine hjemmesider. Det andre alternativet er å abonnere på sumo.tv2.no Forklarte meg litt dårlig ser jeg, men jeg abonnerer allerede på TV2 sport Premium via GET, og siden kona har okkupert tven, så hadde det vært fint om GET appen på ipad'en hadde vist TV2 premium, og ikke kun NRK osv..Var bare det jeg mente, og der skårte Jovetic også.. 1 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Sløvt av Moreno. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Bra jobba, Moreno. Veldig bra jobba. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Enorm tabbe av Moreno. Han har vært god på offensive løp, men ganske dårlig defensivt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Håper kampen åpner seg litt mer nå! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 kona har okkupert tven Vær mannen i huset! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Balotelli og Lallana gikk visst lei Endret 25. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Hvorfor har ikke TV2 premium enn app?!? Og hvorfor viser ikke GET appen, tv2 premium?!? App til hva? Det finnes jo både apper for tv2sporten og tv2sumo til alle iOS og Android-enheter i tillegg til chromecast...App for å se PL fotball, GET har en app, men viser ikke TV2 Premium kanalen. Hadde vært digg om om TV2premium hadde hatt en app, har ikke TV2sumo. Nå er du bare forvirrende.Skal du se TV2 Premium så må du enten abonnere på kanalen på Get. Hvis du går inn på Get-menyen tror jeg det er en liten reklame der som reklamerer for PL, der står det hvordan du kan kjøpe tilgang. Du kan kjøpe tilgang fra get sine hjemmesider. Det andre alternativet er å abonnere på sumo.tv2.no Forklarte meg litt dårlig ser jeg, men jeg abonnerer allerede på TV2 sport Premium via GET, og siden kona har okkupert tven, så hadde det vært fint om GET appen på ipad'en hadde vist TV2 premium, og ikke kun NRK osv..Var bare det jeg mente, og der skårte Jovetic også.. Når jeg hadde samme løsning hos Altibox fikk jeg gratis sumo gull med PL. Måtte bare ha samme epostkonto på altibox abonnement og sumo Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 ... men slik er det ikke hos Get. Tilbake til kampen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå