AllFather Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 He Can dive even better than Young! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Det ser virkelig ut som om det er Zabaleta som treffer ballen før den går i mål. Ja? Trodde du virkelig Lambert er god nok til å heade ballen i nettet? Litt vanskelig å heade ballen når den er 10cm over bakken. Sparke tror jeg han kunne ha gjort. Hvor var ballen 10cm over bakken da Sturridge slo innlegget? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hart slo ut headingen til Lambert. Ser ut som returen går i Zabaleta ja. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jevn første omgang. I andre omgang var det egentlig bare et lag på banen. Ikke vanskelig å se savnet av Suarez. Sturridge er ikke på nørt faretruende i bakrom eller med ball. Veldig tannløst foran mål. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Jeg hadde før sesongen tippet City litt ned fra i fjor (3-4 plass), tror kanskje det var ønsketenkning fra en United fan... (Nå var det riktignok på bortebane de kastet bort poeng i fjor, men likevel - de ser utrolig sterke ut!). Endret 25. august 2014 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Det ser virkelig ut som om det er Zabaleta som treffer ballen før den går i mål. Ja? Trodde du virkelig Lambert er god nok til å heade ballen i nettet? Litt vanskelig å heade ballen når den er 10cm over bakken. Sparke tror jeg han kunne ha gjort. Hvor var ballen 10cm over bakken da Sturridge slo innlegget? ??? FØR ballen gikk i mål. Ikke da Hart faktisk reddet headingen til Lambert. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Det ser virkelig ut som om det er Zabaleta som treffer ballen før den går i mål. Ja? Trodde du virkelig Lambert er god nok til å heade ballen i nettet? Litt vanskelig å heade ballen når den er 10cm over bakken. Sparke tror jeg han kunne ha gjort. Hvor var ballen 10cm over bakken da Sturridge slo innlegget? ??? FØR ballen gikk i mål. Ikke da Hart faktisk reddet headingen til Lambert. Ja, men det jeg poengterer at Lambert evner ikke til å heade ballen i nettet. Han header heller ballen ned nedover mot bakken, og da er det ikke så vanskelig for keeperen å redde den. e: leif Endret 25. august 2014 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Det positive med denne kampen er egentlig at Johnson ble skadet. Herregud for en ubrukelig fotballspiller. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Var ikke smart å heade den ned, men han ville nok overraske Hart. Var uansett en veldig god redning. Hart for et år siden ville ikke ha reddet den. Tipper han får en bedre sesong i år. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 0 poeng mot Ciy borte er vel mot normalt. + til forsvaret når det er etablert angrep mot oss. - når vi presser og får overganger i mot. Kunne lett vært 5-1. Hvorfor er vi ikke mere tålmodig og kynisk mot City borte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå