datadata Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg har en Passat 02 mod der jeg opplever at ABS & ESP lampe lyser gult. Feilen oppsto etter jeg kjørte en tilhenger med et litt for tungt lass på. Kan dette ha noen sammenheng? Tips mottas med stor takk! Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Det er ofte feil i hengerkontakter på hengere som kan utløse dette. Trolig er det bare å slette feilkodene. Lenke til kommentar
datadata Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Det er ofte feil i hengerkontakter på hengere som kan utløse dette. Trolig er det bare å slette feilkodene. Takk billywillie, men hvordan sletter man feilkodene? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Du trenger en odb feilkodeleser som du kobler inn i odb kontakten. Får slike for noen hundrelapper og oppover. Hvis ikke må du få gjort det på verksted. Hvis du er på østlandet et sted kan jeg slette det gratis for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå