joasv-ja Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 trenger råd om oppsett til spill-pc som takler Ports of call med kurant FPS Pengene brenner i lomma! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Budsjett/Maks penger du kan bruke? Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Leste du den tråden om hva du burde ha med i en post her? Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Kan kjøpe Amiga 500 av meg inkl. Ports of Call! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Kan kjøpe Amiga 500 av meg inkl. Ports of Call! Har du fullversjonen av det? Lenke til kommentar
joasv-ja Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Leste du den tråden om hva du burde ha med i en post her? Prisantydning :max 5000 Skal maskinen overklokkes :Ja Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Hvis du ikke vet, er svaret om hva som er best en ren følelsessak, og du vil aldri motta entydige svar fra brukerene i dette forumet eller noe annet nøytralt forum: Følelsene mine heller i retning av et amd-system Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc :trenger kun hovedkort,cpu,minne,"kasse"(med strøm) og et heftig skjermkort Hva skal PC-en brukes til? : PORTS OF CALL Evt. andre spesielle preferanser/komment: ingen andre preferanser,ports of call er tingen! jeg har nå lest retningslinjene og beklager min slurvete opptreden her på forumet Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ports of Call? Var det ikke det jeg spillte for ca 10 år siden på min spreke 486dx2? Måtte skru av turbo'en for å klare å styre båten i havn selv. (var noe med å spare penger tror jeg) Har det kommet ut en ny versjon eller.no, siden du (joasv-ja) skal bruke 5000,- for å få kjørt det. Hadde vært gøy å prøvd det igjen... Lenke til kommentar
joasv-ja Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Ports of Call?Var det ikke det jeg spillte for ca 10 år siden på min spreke 486dx2? Måtte skru av turbo'en for å klare å styre båten i havn selv. (var noe med å spare penger tror jeg) Har det kommet ut en ny versjon eller.no, siden du (joasv-ja) skal bruke 5000,- for å få kjørt det. Hadde vært gøy å prøvd det igjen... Jeg lever i håpet *grin* *grin* Men dette var vel egentlig en et lite spark til alle "hva trenger jeg for å kjøre HL2/DOOM 3 postene som det florerer av,men nå kommer det vel en sint nerd eller moderator snart og ber meg ryke og reise med "off-topic" postene mine så jeg tror vi runder av her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå