Jan-Inge Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 På denne linken har vårt guild i SWG lagt ut noen screenshots. First Order screenshots Første bildet er mitt, og ikke så rent lite stolt av å ha bekjempet ett hus av ett monster. *grin* Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er detta en norsk guild? Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Guildet er ikke norskt selv om vi er noen norske. Det er ett guild som går på tvers av spill og har vært oppe og går noen år. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Men for pokker, da. En thumbnail-side skal ha thumbnails, ikke 5mb med bilder. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Ja du sier noe der. Merkelig. Modem Warning da. Hmm..Hvorfor har jeg Warn (0%) til under brukernavnet mitt? Endret 26. oktober 2003 av Jan-Inge Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Ja du sier noe der. Merkelig. Modem Warning da. Hmm..Hvorfor har jeg Warn (0%) til under brukernavnet mitt? Jeg var med i First Order i Anarchy Online, mange bra folk der! Warn greia din er det bare du som ser, og kan brukes av moderatrorer til å gi deg advarsler pga. f.eks. feilposter, brudd av rettningslinjene og slikt.. Når den kommer mot 100% er det kanskje på tide med en liten ferie.. Men ikke bry deg så mye om den nå Endret 26. oktober 2003 av Outlook Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Var over ett år i First Order i Anarchy Online under nicket Omniangel. Hvem var du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå