Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] WAN problemer (Når ikke lokalt nettverk)


Anbefalte innlegg

Hei, har i lengere tid koblet meg på mitt lokale utstyr via WAN:PORT.
Etter at GET endret WAN adresse grunnet leasetime har jeg mistet denne muligheten.

  • Får ikke ping svar ifra Router, gjorde dette før
  • Dyndns finner korrekt IP adresse, men får fortsatt ikke pingsvar
  • Tracert får ikke kontakt med wan adresse, men går igjennom fra GET sin routing
  • Får pinget WAN fra lokalnett
  • Prøv med failover dual wan, ikke ok

 

Noen som har noen tips? Jeg gjorde ingen endringer på lokal router, og leastime får jeg ikke gjort noe med.

Regner med at dere ikke kommer til å gjøre for mye tullball, her er WAN:
WAN IP: 84.209.128.77
DDNS: azcloud.asuscomm.com
Router: Asus RT-AC668


INFO FRA ROUTER:
Tilkoblingstype
Automatisk IP

WAN IP
84.209.128.77

DNS
84.208.20.110
84.208.20.111

Gateway
84.209.128.1

Leasetid
2 dager 23 timer 46 minutter 43 sekunder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen, jeg er dessverre en stor stor stor newbie. Har ikke sett at knappen "Svar på pingforespørsel fra WAN" har satt seg på "Nei".
Hvorfor denne har satt seg på "Nei" er et mysterium, hadde ikke endret noenting da det gikk ned og det hadde vært stabilt i lengere tid.
Nå fungerer det ihvertfall igjen :):xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...