CynicalDuck Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Hei, har i lengere tid koblet meg på mitt lokale utstyr via WAN:PORT.Etter at GET endret WAN adresse grunnet leasetime har jeg mistet denne muligheten. Får ikke ping svar ifra Router, gjorde dette før Dyndns finner korrekt IP adresse, men får fortsatt ikke pingsvar Tracert får ikke kontakt med wan adresse, men går igjennom fra GET sin routing Får pinget WAN fra lokalnett Prøv med failover dual wan, ikke ok Noen som har noen tips? Jeg gjorde ingen endringer på lokal router, og leastime får jeg ikke gjort noe med.Regner med at dere ikke kommer til å gjøre for mye tullball, her er WAN:WAN IP: 84.209.128.77DDNS: azcloud.asuscomm.comRouter: Asus RT-AC668INFO FRA ROUTER:TilkoblingstypeAutomatisk IPWAN IP84.209.128.77DNS84.208.20.11084.208.20.111Gateway84.209.128.1Leasetid2 dager 23 timer 46 minutter 43 sekunder Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Hei igjen, jeg er dessverre en stor stor stor newbie. Har ikke sett at knappen "Svar på pingforespørsel fra WAN" har satt seg på "Nei".Hvorfor denne har satt seg på "Nei" er et mysterium, hadde ikke endret noenting da det gikk ned og det hadde vært stabilt i lengere tid.Nå fungerer det ihvertfall igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå