Kurt Lekanger Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Elbilprodusenten jobber med ny funksjon som lar deg legge igjen nøkkelen hjemme.Snart kan du starte Teslaen fra mobiltelefonen Lenke til kommentar
Aravinth Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Snart kan du "hacke" Teslaen fra mobiltelefonen.. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Ser for meg følgende scenario: -Jeg mistet mobilen min idag...og bilen! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Er vel ikke verre enn å legge til en pinkode? 1 Lenke til kommentar
acboy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Er vel ikke verre enn å legge til en pinkode? Joda, man kan vel tro det. Men mange vet egentlig ikke hvor lett det er å komme forbi en pinkode på en mobil. Profesjonelle tyver som kan litt om teknologi knekker en slik kode lettere enn noensinne. Er nok bare et tidsspørsmål før antall tyverier på biler blir skyhøyt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Er vel ikke verre enn å legge til en pinkode?Joda, man kan vel tro det. Men mange vet egentlig ikke hvor lett det er å komme forbi en pinkode på en mobil. Profesjonelle tyver som kan litt om teknologi knekker en slik kode lettere enn noensinne. Er nok bare et tidsspørsmål før antall tyverier på biler blir skyhøyt. Skal ikke se bortifra at det er noe sikkerhet i selve appen da. Feks Fingeravtrykk, eller annen form for passord som er lengre enn 4 tegn. Det ville iallefall jeg ha satt opp om det faktisk er en "nøkkel" til bilen min. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Denne funksjonaliteten er nå kommet. Den er kommet til både Android og iPhone-appen, og har ingenting med iOS 8 å gjøre. For å starte bilen med moobilen må man taste inn sitt Tesla-passord. Således er det opp til kundene å passe på at man bruker et sikkert passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg