FuzzFuet Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Jeg har PCen stående på soverommet og har en HDMI-kabel gjennom veggen og via reciveren til TVen, slik at jeg kan kjøre film og spotify osv. enten på soverommet eller i stua. Problemet er at noen ganger dukker vinduet til de forsjellige programmene opp på TVen eller på PC-skjermen osv. alt etter hvor de var når de ble avsluttet sist. De blir endel løping fram og tilbake og dra vinduer i hytt og pine pga. det. Noen som vet om det er mulig og kunne deaktivere en skjerm og bare ha en aktiv om gangen i Win 8? Eller må jeg skaffe meg en HDMI-switch av noe slag? Går ikke og bare duplisere bildet fra PCen siden skjermene har ulik oppløsing. 16:9 og 16:10. Litt usikker om dette er rette plassen men prøver.. Endret 22. august 2014 av MajoNess Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Litt usikker på om jeg forstår problemet helt, men om det er slik at du har utvidet desktopen din til å dekke både skjermen på rommet og TV'en i stuen så tror jeg jeg forstår. Hvis du da har tastatur og mus i stuen f.eks. Kan du vel bruke tastatur-snarveien ved å holde inne windows knappen og sykle gjennom display-metoder med å trykke på bokstaven P? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Jøss, tøft! Jeg må lære meg flere snarveier ser jeg. TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå