m- fruen Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 samboeren har snart bursdag, jeg har prøvd tidligere med personlig gaver, men det slår ikke ann hos han. lurte på om dere hadde noen ider til hva som kan blow his mind...setter pris på svar Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 blow job? Anonymous poster hash: 4d1c3...a2e 5 Lenke til kommentar
m- fruen Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 vil vel ikke kalle det unik gave, når han kan få dette hver dag... 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 vil vel ikke kalle det unik gave, når han kan få dette hver dag... Heldig han er da. Men hvilken andre interesser har han bortsett fra blow jobs? Gutter/Menn er jo forskjellige og hva er ditt budsjett? Lenke til kommentar
m- fruen Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 vil vel ikke kalle det unik gave, når han kan få dette hver dag... Heldig han er da. Men hvilken andre interesser har han bortsett fra blow jobs? Gutter/Menn er jo forskjellige og hva er ditt budsjett? Vel, han er interesse for filmer, det er han store greie. han er fotball og bil/motorsykkel interessert.. I forhold til budsjett, så har jeg spart litt så mellom 5000 - 7000. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Lag en gigantisk "care package", full av filmer, snacks, god drikke, "gavekort" på f.eks god middag (selvprodusert/utkjøring med pizza/sushi/kinesisk etc). Bare fantasien som setter grenser. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Tur for å se favorittlaget? Noen større ting han trenger eller ønsker seg? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Kan jo kjøpe en fotball skjorte fra favoritt laget hans et + er jo hvis de er signert. Liker han et lokallag kan du jo prøve å få en skjorte signert av favoritt spillerne hans eller så kan du se om det ligger noen på e-bay. Er selv interessert i fotball og hadde blitt veldig glad for det Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Kjøp et par Birkenstock Boston slippers til han. Så elsker han deg resten av livet. Lenke til kommentar
m- fruen Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Kan jo kjøpe en fotball skjorte fra favoritt laget hans et + er jo hvis de er signert. Liker han et lokallag kan du jo prøve å få en skjorte signert av favoritt spillerne hans eller så kan du se om det ligger noen på e-bay. Er selv interessert i fotball og hadde blitt veldig glad for det Han er frelst av Manchester United, så det er et veldig godt tips Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Finner en del på ebay ser jeg http://m.ebay.com/itm/261563708951?nav=SEARCH f.eks Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 samboeren har snart bursdag, jeg har prøvd tidligere med personlig gaver, men det slår ikke ann hos han. lurte på om dere hadde noen ider til hva som kan blow his mind... setter pris på svar Forfør han sammen med ei venninne eller to. En mann sier ikke nei takk til det. Det er nok det beste du kan gi en mann. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 vil vel ikke kalle det unik gave, når han kan få dette hver dag... Heldig han er da. Men hvilken andre interesser har han bortsett fra blow jobs? Gutter/Menn er jo forskjellige og hva er ditt budsjett? Vel, han er interesse for filmer, det er han store greie. han er fotball og bil/motorsykkel interessert.. I forhold til budsjett, så har jeg spart litt så mellom 5000 - 7000. Aldri skjønt poenget med å bruke flere tusenlapper på gave. Virker som at folk er livredde for å gi en dårlig gave eller for å bli oppfattet som gjerrig. 1 Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Vet ikke om de ligger ute for salg lenger eller om han er interessert i det men. Jeg kjøpte Top Gear billetter til meg og kjæresten som en del av tidlig julegave Han ble kjempeglad! Nå fikk jeg kjøpt dem på presale og da, men ja. Vet om mange som hadde blitt glad for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå