Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å søke utenlands for å finne en partner

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er en mann som sliter litt med å finne ei jente og tenkte derfor å søke utenlands for å finne en partner.

Er det noen tips dere har å gi, om du har gjort dette? Det er jo ofte kulturforskjeller, og jeg må nok sikkert tre inn med hjelp til familien hennes kanskje. Håper på et forhold som varer til jeg dør, og ikke til hun får oppholdstillatelse... Har hørt at Russiske, Filippinene, Ukrainske og eventuelt andre kristne land kan være bra på den måten. Men dere må gjerne komme med andre kulturer og land som kanskje ville vert bedre.

Hva slags internettsider kan dere anbefale? Byrå? Eller burde jeg kanskje reise selv?

Takker for alle svar! :)

Anonymous poster hash: 77ea6...288
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet om et par stk som har drevet med dette en av de en gang hvor han ble brent og kona hans forlot han og tok alt han hadde etter få mnd i Norge, hu kunne ikke et snev Norsk engang på tiden. En annen som gjerne bytter de ut i ny å ne til fordel for andre, grunnen til dette er at de har blitt for kontofable i Norge og han føler ikke det var den han engang ble forelsket de (nei, han bytter ikke til yngre damer).

Begge to har reist til landene de kommer fra med intensjonen om å finne en kjæreste, han som har hatt flere drar ofte ned dit for å bli der i 3-4 mnd for å iallefall prøve å finne noen han liker og etablere et fundament til forholdet.

Lenke til kommentar

Jeg vet om et par stk som har drevet med dette en av de en gang hvor han ble brent og kona hans forlot han og tok alt han hadde etter få mnd i Norge, hu kunne ikke et snev Norsk engang på tiden. En annen som gjerne bytter de ut i ny å ne til fordel for andre, grunnen til dette er at de har blitt for kontofable i Norge og han føler ikke det var den han engang ble forelsket de (nei, han bytter ikke til yngre damer).

Begge to har reist til landene de kommer fra med intensjonen om å finne en kjæreste, han som har hatt flere drar ofte ned dit for å bli der i 3-4 mnd for å iallefall prøve å finne noen han liker og etablere et fundament til forholdet.

Ikke skrem han, langt fra alle har slike forhold nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Skulle tro mange benyttet internasjonale dating tjenester og at noen kunne hjelpe her?

Selv ville jeg oppsøkt landet du tenner mest på, da står du friere til å velge på øverste hylle. Du kan sondere terrenget litt også, og få deg ei jente fra sentrale områder. Da blir det enklere å reise "hjem" på ferie i ettertid!

Språk er alltid ett problem og det finnes folk som snakker engelsk, om man leter litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...