Gå til innhold

[Løst] IKKE KJØP LG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at en mobiltelefon ikke tåler å bli brukt utendørs, er i seg selv underlig. Jeg har jogga med en ipod classic i tre år, og ALDRI opplevd noen problem. Jeg hadde også en Noka c7 et par år, og heller ikke den fikk problem

Ja, det ville vært meget underlig.

Heldigvis er casen her noe helt annet: Du har latt svette komme inn i åpningen til telefonen...

Beklager, men dette er din egen feil.

Lenke til kommentar

Vel hvis du har sendt inn flere Samsung og iPhone med fuktskade, så er du vel ikke alltid helt stødig på hånden? Det var vel noe som glapp?

Hadde en Samsung for flerfoldige år siden, Galaxy S, tror jeg det var. Den fungerte men jeg var ikke helt fornøyd, for den var utrolig treg med å oppdatere GPS posisjonen. Jeg sendte den inn på garantien, og fikk den tilbake med beskjed "programvare oppdatert, testet og alt i orden".

Jeg syntes imidlertid at den var fortsatt alt for treig og rett og slett ubrukelig for mitt formål.

Da satte jeg meg ned og skrev et langt brev om hvordan jeg mener at man bør gå fram når man tester en GPS, og hvilke ytelseskrav jeg mener at det er rimelig å stille. Videre så forklarte jeg dem viktigheten av at kundene kunne ha tillitt til produktkvaliteten som Samsung leverer, og betydingen av å være en seriøs vellrenomert aktør med hensyn til en brukbar service etter salget.

Jeg hadde nok helt sikkert ikke krav på det, men etter en liten uke så kom telefonen tilbake med splitter nytt hovedkort, og alle ting fungerte perfekt. Telefonen ble senere gitt videre til en annen i familien og den er fortsatt i bruk.

Etter dette så har jeg sikkert handlet minst 10 telefoner og nettbrett av merket Samsung fordi min erfaring var at dette var et merke og en leverandør man kunne stole på. (Ingen av de senere innkjøpene har ellers hatt feil eller gitt noen problemer.)

På basis av det jeg har lest i denne tråden, så frister det veldig lite å skifte over til å kjøpe LG på litt senere tidspunkt. Selv om det godt kan tenkes at LG har "den juridiske rett" på sin side, så er jeg stadig vekk ikke imponert over deres kundeservice.

Endret av arne22
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...