Mina1996 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Når jeg skal bruke emoji på iphonen min, lukker bare programmet seg. Det er veldig irriterende, fordi hvis jeg har skrevet en lang melding, og skal legge til en emoji, så sletter hele meldingen jeg har skrevet seg, og programmet lukker seg. Jeg har prøvd å skru av og på telefonen, og jeg har også prøvd å avinstallere tastaturet og legge det til igjen. Det funket ikke. Vet noen hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Du trenger ikke noe ekstraprogram for å bruke Emoij på iPhone? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Du legger bare til et nytt tastatur for emojier. Innstillinger -> Generelt - Tastatur -> Tastaturer -> Legg til nytt tastatur... og velg Emoji Lenke til kommentar
Mina1996 Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 Har prøvd det, men det funker ikke... Lenke til kommentar
Mina1996 Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Noen andre som også har eller har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
krogstad Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Jeg har også dette problemet! Veldig irriterende... Lenke til kommentar
ankr1082 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 noen som har funnet ut av dette? jeg plages med det samme...kun 3emoji jeg kan bruke Lenke til kommentar
ankr1082 Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Når jeg skal bruke emoji på iphonen min, lukker bare programmet seg. Det er veldig irriterende, fordi hvis jeg har skrevet en lang melding, og skal legge til en emoji, så sletter hele meldingen jeg har skrevet seg, og programmet lukker seg. Jeg har prøvd å skru av og på telefonen, og jeg har også prøvd å avinstallere tastaturet og legge det til igjen. Det funket ikke. Vet noen hva jeg kan gjøre for å fikse dette? fant du ut av dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå