tom waits for alice Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Beklager, men det er ingenting som tyder på at noe man kan gjøre fra utsiden påvirker hårvekst hverken her eller der.Jo, man kan smøre på Minoxidil. Sant nok. Men Minoxidil-preparater er medisiner. De må inn i blodomløpet for å virke. De stimulerer ikke utenfra. Geir Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Husker selv når jeg var 18 fikk ikke skjeggvekst uansett hva jeg gjorde. Nå er jeg 23år og har et kraftig full sjegg Så alt du kan gjøre er å smøre deg med tålmodighet. Lenke til kommentar
avo Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 I mangel av god forskning på området kan ofre deg selv. Hva med å barbere halve ansiktet hver dag noen måneder, og se om det er noen forskjell? Har du bare en og annen fjone er det ingen som ser at du er prøvekanin, og du får et helt eget forskningsresultat å basere din egen skjeggete fremtid på. Få gjerne med deg noen venner i samme situasjon, så kan du publisere resultatet her med noen måneders mellomrom... Lenke til kommentar
Mr.Viking Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 Takk for svar folkens. Jeg har tatt i mot utfordringen og har allerede startet med barberingen i dag. Skal barbere hver morgen i noen måneder så skal jeg gi tilbakemelding av resultatet. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Før hadde jeg mest hår på leggene. Nå har jeg minst der. Det skyldes at jeg har endret liggestilling så det blir mye friksjon der. Så jeg kan avkrefte idéen om at stimulering av huden gir mer hår. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå