merterje Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg har kjøpt Lenovo G510 med Windows 8. Jeg får ikke verifisert Microsoft-konto min under Handlinssenter i Kontrollpanelet. Jeg gir beskjed at jeg ønsker tilsendt kode til min mail, men mottar ikke noen kode ? Jeg ser at Beskyttelse av nettverktilgang (NAP) ikke er slått på, og vet ikke hvordan den skal slåes på ? Ved installasjon av IE kom det diverse tillegg, og program som SafeFinder Smartbar får jeg ikke til å avinstallere. Jeg går da inn på programmer og avinstallering som vanlig, men kanskje det er annen måte å avinstallere på da ? Jeg ser under Kontrollpanel er en funksjon : Legg til Windows 8.1 Jeg lurer på om det er greidt å benytte meg av den, jeg har Windows 8, men det er vel ikke dermed sagt at jeg får 8.1 hvis jeg legger det til ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Start med å oppdatere til windows 8.1 Det er en gratis oppdatering som legger til mange mye funksjoner. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 ser at dette tillegget med W 8.1 er betaling, men jeg har da kjøpt W 8 maskin nyss, og det skulle ikke medføre noen betaling mener jeg ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Du er nok på feil plass å leter. Her står det hvordan du oppdaterer: http://windows.microsoft.com/nb-no/windows-8/update-from-windows-8-tutorial#update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå