hallelaja Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hei! Jeg Har endelig fått pc utstyr bra nok til å starte en letsplay eller youtube kanal med spill innhold. Foreløbig har jeg en serie, som heter Skruff & Nate - F%%% her rigth in the p%%%y, hvor vi spiller dayz, og har det kjempekjekt. Lurte på om dere syntes dette var morsomt, fokuset er forsåvidt humor og vi har det ihvertfall kjempekjekt når vi holder på. Håpet er at dette skal smittes over på de som ser på. Hva syntes dere? https://www.youtube.com/watch?v=0NH_w5inZb8&feature=youtu.be Er dette noe jeg burde fortsette med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Verste navnet på lenge, Seriøst??? Og her kom jeg inn og håpet på noe seriøst Edit: Og ikke nok med at navnet var elendig, de 33 første sekundene var jo shit!!! Ikke begynn en let's play serie med fuck og pussy, hvor gamle er dere? 12? 13? Endret 21. august 2014 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
hallelaja Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Verste navnet på lenge, Seriøst??? Og her kom jeg inn og håpet på noe seriøst Edit: Og ikke nok med at navnet var elendig, de 33 første sekundene var jo shit!!! Ikke begynn en let's play serie med fuck og pussy, hvor gamle er dere? 12? 13? Dette er ikke meningen at skal være seriøst.......... Er hele poenget. Helt ok at det ikke er noe for deg. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Beklager det der holder ikke. 14 minutter med bare løping og skitprat. Ujevn kvalitet på mikrofonene, snakking i munnen på hverandre. Ikke skjedde det noe spennende heller. Kanskje klippe bort mye løping, informere litt om planen deres og ikke minst få inne noe action. Og 'F%%% her rigth in the p%%%y' ... REALLY ? Du må huske at folk sin tid er begrensa, hvis du vil ha mange seere så må du tilby noe som er mere enn 4 karer som prater i munnen på hverandre. Selv er jeg jevnlig innom Beaglerush og Dslyecxi når jeg ønsker å se Arma3 eller 2 relatert innhold. De er informative, seriøse samt useriøs. Og ikke minst... det skjer noe. 6 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Det er forskjell mellom å være morsom og det dere er. Vet ikke om det var med vilje eller om dere prøvd å være morsom, men det er skrivefeil i introen. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 1. Navnet bør endres, du skremmer nok bort fler enn du faktisk "lokker" med det navnet.2. Klipp bort mye av gåinga, mer actionfokusering.3. Han ene snakka veldig høyt, du burde fikse lyden på han så den blir lavere.Det er det jeg fikk ut av de først 2,5 minuttene. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Bra dere har det moro, men dere glemmer at vi andre også skal ha det moro med å se på dere. Gåing og løping er ikke morsomt. For å gi dere fire tips: 1. Ikke lag en sammenhengende video, men klipp sammen interessante klipp der det faktisk skjer noe. 2. Ikke lag videoer for dere selv. Lag videoer for oss andre. Det er tross alt vi som skal se på dette, ikke dere selv. 3. Ikke ta alt på sparket, men lag manus og hold dere til det. Da blir det straks langt bedre og mer gjennomtenkt. Da kan dere også mye lettere kommentere det som skjer på skjermen. 4. Fjern det idiotiske navnet. Var i tvil om jeg skulle gi dere en sjanse, men tok sjansen likevel. Det angrer jeg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå