Gå til innhold

S5 eller M8?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

M8 pga at jeg ikke er noen fan av Touchwiz, samt bedre design på selve telefonen. Helt subjektive meninger, men svarer på spørsmålet ditt :) Ellers to supre telefoner, selv om jeg ikke har noen praktisk erfaring fra noen av dem personlig.

Endret av learntofly
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv valgte jeg M8 fordi den har en fantastisk lyd både igjennom de innebygde høytalerne og ikke minst gjennom hodetelefonutgangen. Den driver faktisk min Denon D7000 hodetelefon utrolig bra, noe jeg aldri hadde trodd på forhånd...ellers er den jo både pen og rask- :)

S5 er nok den siste av toppmodellene jeg ville vurdert

Endret av Vallhall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har selv hatt HTC de siste 8 årene, så jeg liker godt deres meny osv, men lurer på om ikke Samsung sin er like bra..

Det sier sitt når du holder en HTC og en Samsung ved siden av hverandre. Synes markedet er mettet av plastikkgreiene til Samsung.

HTC sa de ville gjøre glipene nærmest usynlige, det har de fått til. Og det ser meget bra ut. Eneste de gjør feil er å ha for mange striper/lister og tull i designen deres.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen av de to, da det er mer spennende telefoner rundt samme "sjanger" specmessig osv.

Men gun to my head? S5. Amazing skjerm, bra kamera, god til enhåndsbruk, sikkert flott støtte ift custom roms osv. Og jeg er ikke spesielt fan av designet til M8.

Men reelt valg? Note3, OnePlus One, muligens en Huawei, vente på Note4... mye annet jeg ville gjort før de der to. Thats just me tho.

Lenke til kommentar

M8 pga at jeg ikke er noen fan av Touchwiz, samt bedre design på selve telefonen. Helt subjektive meninger, men svarer på spørsmålet ditt :) Ellers to supre telefoner, selv om jeg ikke har noen praktisk erfaring fra noen av dem personlig.

Du veit at man kan laste ned en hvilken som helst launcher, og du trenger da ALDRI å se Touchwiz igjen..?

Mange av dem er gratis, og de fleste av dem er raskere og smartere enn Touchwiz som følger med... Man trenger ikke engang roote for å fikse det.

Lenke til kommentar

Du veit at man kan laste ned en hvilken som helst launcher, og du trenger da ALDRI å se Touchwiz igjen..?

Mange av dem er gratis, og de fleste av dem er raskere og smartere enn Touchwiz som følger med... Man trenger ikke engang roote for å fikse det.

Fullstendig klar over det, men liker ikke softwaren til Samsung generelt. Du kan fikse noe med launcher, men langt i fra alt. Kona har s4, og det passer ikke for meg. Men som jeg skriver, så er det bare min subjektive mening. Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...