Kulealbin123 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hjelp, Hvordan kan jeg teste subben om den fungerer når jeg ikke har inngangen på min forsterker, går det ant og jukse det til for og få sjekket. Subben har denne inngangen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Kan du poste et lignende bilde fra baksiden av forsterkeren din ? Lenke til kommentar
Kulealbin123 Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 ja men æ veit æ ikke har den ingangen .. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Du har en aktiv sub, så du må ha en utgang som heter pre out på forsterkeren. Den kobler du til line in på subben. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) hvis du bare skal teste kan du ta en jack-rca-kabel og koble til en mobiltelefon e.l. for å få lyd. Endret 21. august 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 ja men æ veit æ ikke har den ingangen .. Mulig det går på andre måter, men vanskelig å si på generelt grunnlag uten å vite hva du har tilgjengelig. Derfor jeg tenkte på bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå