RBW Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 To brukere har laget hver sin løsning, sjekk dem ut her.Har bygget en fungerende SSD i Minecraft Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 ". Ytelsen er også relativt laber, du kan omtrent se hvordan hver enkelt bit blir skrevet. Ytelsen er også relativt laber, du kan omtrent se hvordan hver enkelt bit blir skrevet. " 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 ". Ytelsen er også relativt laber, du kan omtrent se hvordan hver enkelt bit blir skrevet. Ytelsen er også relativt laber, du kan omtrent se hvordan hver enkelt bit blir skrevet. " Den er så laber at det måtte påpekes to ganger 1 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 ". Ytelsen er også relativt laber, du kan omtrent se hvordan hver enkelt bit blir skrevet. Ytelsen er også relativt laber, du kan omtrent se hvordan hver enkelt bit blir skrevet. " Den er så laber at det måtte påpekes to ganger Oops, rettet nå - takk for tipset! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Er en kar som bygde en datamaskin i MC også. Endret 21. august 2014 av Smirnoff 1 Lenke til kommentar
Splaat Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Så Hard Drive er nå forkortet til SSD? Enten har jeg gått glipp av noe eller så har skribent gått litt fort i gangene. 6 Lenke til kommentar
Øystein_Tveito Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Så, den andre løsningen har laget en disk med roterende plater... vet forfatteren av denne artikkelen egentlig hva en SSD er for noe? 4 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Dette kan f.eks. brukes til å spille av musikk i spillet. Men det mest imponerende er likevel implementasjon av CPUer eller hele datamaskiner. Lenke til kommentar
TheMuck Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Artig hvordan kommentarene har artet seg fra faglig diskusjon - til å påpeke skrivefeilene til artikkelforfatter. Alvorlig talt, skjerp dere. Dere leser et stort sett gratis medium. Veldig artig prosjekt ! imponerende stykke arbeid dette 4 Lenke til kommentar
Flandyn Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) * Endret 6. april 2020 av Flandyn Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Så, den andre løsningen har laget en disk med roterende plater... vet forfatteren av denne artikkelen egentlig hva en SSD er for noe? Det er vell det at den lagrer elektronisk og ikke magnetisk 1 Lenke til kommentar
Julebrus Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Får ikke lest artikkelen selv om AdBlock er skrudd av. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Så, den andre løsningen har laget en disk med roterende plater... vet forfatteren av denne artikkelen egentlig hva en SSD er for noe? Hehe, joda, jeg ville håpe det. Er derfor jeg skrev at den kunne minne om en harddisk. Det var ikke ment som en SSD som kunne minne om en harddisk, men snarere en løsning som kunne minne om en harddisk. Om det ble forrvirrende er det bare å beklage, jeg skal se om jeg ikke kan få skrevet det litt klarere. Endret 22. august 2014 av RBW Edit: Ah, ser jeg skrev to SSD-er helt i starten av saken, da ser jeg poenget. Gikk nok mest trolig litt raskt i svingene :) Lenke til kommentar
amund Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Får ikke lest artikkelen selv om AdBlock er skrudd av. Kan det være noe annet på PC-en din som hindrer annonsene i å laste? Får du "Ja" på alle testene som kjøres her: http://www.hardware.no/debug ? Lenke til kommentar
Julebrus Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Får ikke lest artikkelen selv om AdBlock er skrudd av. Kan det være noe annet på PC-en din som hindrer annonsene i å laste? Får du "Ja" på alle testene som kjøres her: http://www.hardware.no/debug ? Ja jeg får ja på alle. Har heller ikke tidligere vært et problem å få lest artikler etter jeg har deaktivert adblock for dette domenet. Lenke til kommentar
amund Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Ja jeg får ja på alle. Har heller ikke tidligere vært et problem å få lest artikler etter jeg har deaktivert adblock for dette domenet. Da er det noe alvorlig galt ja. Har du mulighet til å sende et skjermbilde på epost [email protected] som viser adblock-meldingen som kommer opp. Send også info om hvilken nettleser du bruker slik at vi kan reprodusere feilen hos oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå