Torstein Norum Bugge Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Nå er det de anonyme nettverkene som er «in».Tenåringene flykter fra Facebook – igjen Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg må si det bare er positivt hvis Facebook blir mindre hipt og får et mer voksent preg. Da går jeg utfra at fremtidige oppdateringer og forandringer også vil ta høyde for det. Problemet med f.eks. MSN Messenger i sin tid var at alle forandringer var tilpasset tenåringer og man måtte installere større og mer krevende versjoner bare så man skulle kunne bruke knæsje farger og hundre forskjellige smileys. 2 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Det du sier der har ikke noe med småunger å gjøre. Alle opp til 40 år og de over holder på sånn ("alle"). Det bør i alle fall ikke komme som et sjokk om (når) facebook faller ut av bruk. Alt som har vært før har sviktet når det gjelder å holde på kundene sine. Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg må si det bare er positivt hvis Facebook blir mindre hipt og får et mer voksent preg. Da går jeg utfra at fremtidige oppdateringer og forandringer også vil ta høyde for det. Problemet med f.eks. MSN Messenger i sin tid var at alle forandringer var tilpasset tenåringer og man måtte installere større og mer krevende versjoner bare så man skulle kunne bruke knæsje farger og hundre forskjellige smileys. Tror ikke Facebook mer interessant for lesere om gjennomsnittsalderen på brukerne stiger. Glitrende visdomsord og kloke ord på rosa bakgrunn eller "ADVARSEL: Et virus i partisjon C: harddisk omprogrammerer datasystem kjernefil blablabla" er ikke akkurat det som tiltrekker meg mest... 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Det er jo nettopp mamma-generasjonen som er de verste med sånne ekstrem-farger og emotes, da. Ikke ungdommene. Mamma-gjengen har INGEN sperrer for hva som ser for jævlig ut. Kjerringer som ikke gjør annet enn å sitte på Face og lese andre sine meldinger høyt til enhver tid. Eller vise frem bilder av noen sine barn. Min mor er slik. Det var nesten uutholdelig i ferien til tider, da hun bare avbrøt HVA som helst (selv når jeg eller andre var midt i ei setning) for å lese en eller annen oppdatering høyt fra facebook. Endret 21. august 2014 av Bytex 5 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Facebook er en sladreplass der man også kan diskutere i ulike grupper. Der finner vi mamma-folkene samt troll som holder på med debatt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg