N|troXx Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hei, jeg er på utkikk etter et patchpanel rundt 8-12 porter som kan festes på vegg (i vegg). Krav: må kunne terminere med kroneverktøy og standard må være CAT6. noen som har noen tips? Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Takk for tips, funker dette med UTP kabling også? ser det står skjermet i betegnelsen der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg vil tro det, men vet ikke. (Jeg monterer alltid i skap eller rammer, mye mer utstyr å velge mellom da.) Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Kjøpte et enkelt Cat 6 12-ports krone patchepanel på eBay for 100,-. Kan festes i 10" rack eller på vegg i rammen som følger med. Fikk det fra HK på 14 dager. Funker fjell! 1 Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Kjøpte et enkelt Cat 6 12-ports krone patchepanel på eBay for 100,-. Kan festes i 10" rack eller på vegg i rammen som følger med. Fikk det fra HK på 14 dager. Funker fjell! Jeg endte opp med noe lignende selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå