bo1e Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg har et stativ som ser ut omtrent som dette: Dårlig bilde fra nettet som jeg fant i farten, men det er ikke akkurat et ukjent stativ så det bør være forståelig Jeg har litt lyst på en eller annen form for innretning øverst her som gjør at man kan gjøre chinups/pullups. Av en eller annen grunn så er det en skrue/bolt øverst på hver av søylene, som jeg lurer litt på funksjonen til. Er det tenkt at de skal brukes til noe, eller er de der bare til pynt? Jeg har sett lignende stativer som faktisk har en stang øverst, så andre har tyligvis tenkt det samme som meg. Men jeg lurer på om noen har noe lignende selv, eller har gode idéer til hvordan jeg kan få noe sånt til. Jeg har tilgang til verktøy og maskiner og fagfolk, så det meste burde egentlig la seg gjøre, hvis det må hjemmelages. Men jeg vet ikke helt hva som vil være den beste måten å gjøre det på. Det hadde vært stilig med forskjellige grep, hvis det går an å få til. Det enkleste er vel bare å lage hull og kjøre et rør gjennom, men det er også litt kjedelig Syns denne ser ganske kjekk ut for eksempel: Noen som har noen innspill å komme med? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Vil du ha en fastmontert? Hvis ikke kan du jo kjøpe en du kan henge i døren. F.eks noe sånt: http://www.sport-tiedje.no/no/Taurus-armhevingsstang-TF-CB-430 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Har en sånn en i heimen. Men der jeg har benken/stativet er det ikke noen egnet døråpning. Derfor jeg gjerne kunne tenkt meg å hatt det på stativet. Syns det ser ut som det hadde passet så fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå