Mr. President™ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Kan jo like gjerne gi Cleverley rødt kort. Det forsterker oss. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Men har egentlig Mata vært så god at Kagawa ikke fortjener å få en sjanse innimellom? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 RvP blir faktisk "forstyrret" før taklingen også. Man kunne blåst for den straffen med god samvittighet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Herregud så mye bedre vi ser ut med Danny på banen. Selge han ja. Lol, LvG. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Welbeck skal vi selge mens clevs og Young skal få bli. Fy faen... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Men har egentlig Mata vært så god at Kagawa ikke fortjener å få en sjanse innimellom? Nei. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Januzaj spiller venstre CM ja. Drep meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Welbeck skal vi selge mens clevs og Young skal få bli. Fy faen... Man går ikke bare rundt og selger sånne spillere.... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Blir jo slakt med Janu sentralt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Se på kontringene våre...ler av alle som mener at vi ikke trenger Di Maria.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Synes synd på M. Keane. At han må spille sin PL debut med slike spillere på banen med han. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hvor er dere som mente at Young er tilbake som toppspiller etter et par gode preseason kamper? Er fortsatt like elendig og en skitten diver. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jo vi trenger Di Maria og alle som er like god som han, MEN vi trenger et nytt forsvar og en ny midtbane først... Klager ikke hvis han kommer, men jeg tror ikke han blir redningen vår. Målene kommer til å renne inn med eller uten Di Maria. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Når jeg ser denne kampen er det egentlig litt merkelig at det er Di Maria dere linkes sterkest til. Burde ikke en stopper være langt før på prioriteringslista når Keane og Blackett er på banen samtidig? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Når jeg ser denne kampen er det egentlig litt merkelig at det er Di Maria dere linkes sterkest til. Burde ikke en stopper være langt før på prioriteringslista når Keane og Blackett er på banen samtidig? Tar heller Keane og Blackett som stoppere så lenge vi har en MIDTBANE først. Herregud. Drit i di Maria, stoppere. Vi trenger en MIDTBANE og det har vi faen trengt siden Scholes valgte å legge opp (første gangen). Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Når jeg ser denne kampen er det egentlig litt merkelig at det er Di Maria dere linkes sterkest til. Burde ikke en stopper være langt før på prioriteringslista når Keane og Blackett er på banen samtidig? Jobbes nok med det håper jeg, ihvertfall burde det etter denne kampen. Nå er jo nesten alt et skritt i bedre retning. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hvor er dere som mente at Young er tilbake som toppspiller etter et par gode preseason kamper? Er fortsatt like elendig og en skitten diver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå