tc47 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Flaaaaaaaaaut.. Vi trenger flere midtbanespillere. En har jeg sagt hele tiden, men jeg tror vi trenger to. Carrick har skader oftere enn før og Herrera har også begynt nå. Resten kan vi selge. Word. Dette er sannheten. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva med første? Er vel klar straffe når RVP ble taklet ned? Ja, mer enig i at det er straffe for å si det sånn. Kunne nok fort ha blitt blåst på den. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Young kan pelle seg ut av klubben Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 HVA FAEN GJØR DU YOUNG? VENTER JO FAEN MEG PÅ BROWN ISTEDEN FOR Å LØPE ETTER BALLEN: DRITTSPILLER Han vil jo bare ha straffe, som vanlig... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Young er en idiot. Kaster seg fra en stor målsjans. Fuck off. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Sukk Han hadde en god sesongoppkjøring, trodde han hadde skjerpet seg og kom til å bli god for United. Men neida, tilbake til gamle tralten Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Måtte bare være klassiske Young, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Tok ikke mange kamper før young divet nei Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva med første? Er vel klar straffe når RVP ble taklet ned? Ja, mer enig i at det er straffe for å si det sånn. Kunne nok fort ha blitt blåst på den. Hvordan den ikke er straffe skjønner eg ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva med første? Er vel klar straffe når RVP ble taklet ned? Ja, mer enig i at det er straffe for å si det sånn. Kunne nok fort ha blitt blåst på den. Skulle også hatt en for hands siste minutt mot Swansea som folk var enige i at det "kunne blitt blåst". Også den ene her. Nice. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Altså, vi sofakritikere kan spekulere hvor mye vi enn måtte ønske, men det ER jo åpenbart en grunn til at Kagawa benkes av trener etter trener, uke etter uke. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva med første? Er vel klar straffe når RVP ble taklet ned? Ball først Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Skjønner ikke hvorfor RvP sin situasjon ikke var straffe.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva med første? Er vel klar straffe når RVP ble taklet ned? Tja, vanskelig å si. Motspilleren treffer ballen først mener jeg, men hvis du har en video å linke til. Da vil jeg gjerne se situasjonen en gang til Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva med første? Er vel klar straffe når RVP ble taklet ned? Ja, mer enig i at det er straffe for å si det sånn. Kunne nok fort ha blitt blåst på den. Hvordan den ikke er straffe skjønner eg ikke. Nei og liker hvordan alle (inkl Utd fans) driter i den og snakker om det som skjedde etter. Vi skulle hatt klar straffe før det FFS. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Tja, den ene forsvareren er jo på ball, men det er jo ett par andre som prøver seg på en aldri så liten voldtekt av van Persie Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 RvP sin så ut som en straffe. Men litt vanskelig å se. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva med første? Er vel klar straffe når RVP ble taklet ned? Tja, vanskelig å si. Motspilleren treffer ballen først mener jeg, men hvis du har en video å linke til. Da vil jeg gjerne se situasjonen en gang til Nvm, ballen først. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hva med første? Er vel klar straffe når RVP ble taklet ned? Ball først Hehe.... Stå på gammern! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Altså, vi sofakritikere kan spekulere hvor mye vi enn måtte ønske, men det ER jo åpenbart en grunn til at Kagawa benkes av trener etter trener, uke etter uke. Det er jo ikke mer komplisert enn at Mata blir foretrukket. Han er tross alt rekordkjøpet vårt. Endret 24. august 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå