ReaveЯ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Sykt at dette er laget anno 2014, verre lagoppstilling enn i fjorsesongen jo. Clevz er ikke god nok for CS engang. Drittspiller as usual, samme med Young. Endret 24. august 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 LvG må virkelig revurdere treningsmetodene sine. Er det bare en stor tilfeldighet at vi plutselig får begynner å få skader? Det er merkelig. Dere ser ut til å bli en stor konkurrent mot oss på skadetabellen i år. Det er vi faktisk hver sesong. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 ManU har faktisk fin bortedrakt! Nesten at jeg har lyst til å kjøpe deres bortedrakt tredjedrakt*. Åja, den er ihvertfall fin. Mye bedre enn deres hjemmedrakt og bortedrakt. Det er vel en stund siden sist dere har en sånn lekker drakt. Dere må gjerne bruke tredjedrakt litt ofte Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 LvG må virkelig revurdere treningsmetodene sine. Er det bare en stor tilfeldighet at vi plutselig får begynner å få skader? Det er merkelig. Dere ser ut til å bli en stor konkurrent mot oss på skadetabellen i år. Det er vi faktisk hver sesong. Nei. Vi vinner alltid skadetoppen hver eneste sesong. Lett også. Om skadene deres fortsetter slik kan faktisk dere stikke av med den gjeve prisen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 LvG må virkelig revurdere treningsmetodene sine. Er det bare en stor tilfeldighet at vi plutselig får begynner å få skader? Dette har vi da holdt på med i alle år? Det har blitt noe bedre de siste to sesongene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Nesten så jeg savner Djemba-Djemba nå... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Wow. WOW. Den dagen har kommet. Bare se på laget. Keane - Jones - Blackett.... WOW. Cleverley Fletcher på midtbanen, hahahahaha. JESUS fucking christ. Endret 24. august 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Det er en svakere backrekke og midtbane enn de fleste i PL. Sykt faktisk! Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Det er jo synd å måtte le seg skakk ihjel, men dette forsvaret og midtbanen deres er virkelig noe for seg selv! Edit: Men dere vinner jo, så slapp av, a. Endret 24. august 2014 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 vPersie har vært svak - dårlig form eller har han begynt å miste det? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 3-5-2 funker ikke. Bytt formasjon NÅ. Di Maria har vel ombestemt seg nå etter å ha sett denne omgangen. Blir gøy med nok en sesong med 6-7-8 plass. United er ferdige som et topplag. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Blackett imponerer. BB så langt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Tragisk midtbane.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Dårlig form, skadet støtt, grått hår... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Omg. Eg tror eg begynner å bli gal av dette her, fordi eg har bestemt meg for at Cleverley er bedre enn Fletcher. SÅ dårlig er Fletcher... herregud. Blackett imponerer. BB så langt. Word. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Godt å se at det ikke bare er Glen Johnson som har dårlige innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå