Bandidos-Pelle Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg hadde nesten bestemt meg for 6600, da jeg plutselig fikk sansen for SX1. Jeg har sett litt på spesifikasjonene, og jeg må si at jeg er der hvor jeg startet; på blankt... Jeg kjøper en av telefonene, men det er ett kriterie jeg har: - Den må komme ut senest 5.desember. Rekker SX1 det? Eller blir det 6600? Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hadde vært kjekt å vite ja... er vel bare å vente å se det... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvis sx1 kommer ut til den datoen du nevner så bør du kjøpe sx1. Den har raskere prossosor, ( ikke sikert det kommer til å bety så veldig mye, men det er iallefall ikke negativt) mp3 spiller, radio, den er mindre enn 6600 og den har ikke den plastikk looken som 6600 har. Den eneste mulige fordelen 6600 har er at den har et normalt tasteoppsett, men etter to tre uker med sx1 blir du sikkert vant med knappene. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 og den har ikke den plastikk looken som 6600 har. Hmm... har en mistanke om at en viss person har "hjernevasket" deg litt... Den har til gjengjeld et mye stiligere design! Begynner det ikke å bli nok slike tråder egentlig? Ingen av telefonene i butikkene enda, så det er ikke så mye mer å si... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 og den har ikke den plastikk looken som 6600 har. Hmm... har en mistanke om at en viss person har "hjernevasket" deg litt... Den har til gjengjeld et mye stiligere design! Begynner det ikke å bli nok slike tråder egentlig? Ingen av telefonene i butikkene enda, så det er ikke så mye mer å si... Hva har egentlig forskjellen på Symbian versjonene og si? Har det stor betydning? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 og den har ikke den plastikk looken som 6600 har. Hmm... har en mistanke om at en viss person har "hjernevasket" deg litt... Den har til gjengjeld et mye stiligere design! Begynner det ikke å bli nok slike tråder egentlig? Ingen av telefonene i butikkene enda, så det er ikke så mye mer å si... Antar du tenker på Molna? vell kaskje litt, men når jeg så de bidene HAN la ut her på forumet for noen dager siden var det ikke mye tvil om hvilke av disse mobilene som hadde mest plastikk look. *grin* sx1 ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vent litt. Se hva LG lanserer: 1.1 Mpixel kamera 192 MB RAM 262K collor TFT Pocket PC 2003 Internet Explorer http://todaysppc.intizen.com/main/bhtml.ph...es/00001003.htm Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 skikkelig rått *grin* men blir den ikke litt vel stor...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå