Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på sex

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 16 år og har nemlig hatt sex igår (med kondom). Etter at jeg hadde komme fortsatte vi litt og jeg tror kanskje at litt av sæden rant ut av kondomen! Veldig usikker på om det kom på/i vaginaen. Er det fare for at hun da kan ha blitt befruktet? Er kjempe stresset og lurer på om man bør bruke angrepille eller ikke i dette tilfelle?

Anonymous poster hash: d6796...e0f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere fortsatte litt uten kondom? Eller du fortsatte inni henne etter at du hadde kommet i kondomet?

Litt info fra felleskatalogen. Angrepille (Norlevo) er selvfølgelig en mulighet, det får reseptfritt på apotek, skal helst tas innen 12 timer, og senest innen 72 timer. Det er en ganske kraftig hormonbehandling med endel vanlige bivirkninger som svimmelhet, hodepine, kvalme, magesmerter, forsinket menstruasjon og blødninger (gjelder riktngok ikke deg :p ). Norlevo har vist å forhindre 52 % til 85 % av forventede graviditeter. På damer som veier over 75kg så har den mindre effekt, og over 80 kg har den vist seg å ikke ha effekt i det hele tatt. (Håper altså for din skyld at du ikke har hatt deg med ei dundre :D )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

Ikke la henne* ta pille du, bivirkningene er ikke verd det

Birvirkningene er ikke så store at noen dør av det akkurat.

He he he, ingen som dør.

Men ja, bedre å ta en og være sikker, enn å få barn i en alder av 16/17.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...