Arodem Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 – Wii U er ikke en del av business-planen, sier utvikleren.I år kommer ikke Call of Duty til Wii U Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Det tynnes ut: Retail games for Wii U from third party publishers -------------------------------------------------------------------- Disney Infinity: Marvel Super Heroes - September 23, 2014 Skylanders: Trap Team - October 10, 2014 Pac-Man and the Ghostly Adventures 2 - October 14, 2014 Just Dance 2015 - October 23, 2014 Sonic Boom: Rise of Lyric - November 18, 2014 Watch Dogs - November 2014 Falling Skies: The Game - Q4 2014 Razor Global Domination Pro Tour - 2015 Project Cars - 2015 9 spill er tragisk lite og ingen er eksklusive. Watch Dogs ett halvår etter alle andre og jeg er tvilende til om Project Cars noen gang kommer ut til konsollen. Allerede blitt utsatt da de prioriterer PS4/X1/PC som alle andre for tiden. Nei, konsollen vil leve videre kun på Nintendos interne team og spill som Nintendo finansierer som Mario Maker, Bayonetta 2, Zelda U, Smash Bros. 4, Xenoblade Chronicles X etc. 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Ingen overraskelse dette her, faktisk så er jeg overrasket at det finnes "Call of Duty"-spill til nintendo-konsoller i det hele tatt. Nintendo-fans og godt voksne personer med bred spill-interesse er stort sett de eneste som kjøper Wii U. Der er ikke potensialet for inntekter høy, og spesielt siden denne demografien generelt sett ikke er så interessert i spill som Call of Duty og andre multiplayer-orienterte FPS. Det er helt klart ikke verdt penga å lage en versjon for en konsoll som selger dårlig, og som i tillegg sannsynligvis ikke hadde blitt en populær tittel på denne plattformen.Jeg blir mer overrasket når Ubisoft sier at Assassin's Creed ikke kan være en populær tittel på Wii U, men de har vel tallene til å backe det opp, regner jeg med... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Husker Nintendo 64 den gang det vart maskinen alle skulle ha. Mye Bra Spill. Goldeneye - Perfect Dark. Osv. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Ikke noe stort tap for Wii U 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Selvsagt ikke noe tap sett fra oss gamer.no-leseres ståsted. Slik jeg ser det, er ikke COD o.l det vi på 20+ koser oss med når vi vil ha kvalitet. For Wii U som attraktiv maskin kan det imidlertid få større konsekvenser da Nintendo mister tenåringsmarkedet. Hvilken maskin er det 12-16-åringer ønsker seg til jul/buradag? Jo, maskinen som kjører det alle de hiåpe gutta i gaten spiller: COD og BF. Nintendo taper dessverre den kommende voksengenerasjonen og jeg er redd det snart bare er vi voksne, bitre nostalgikere som samler guttegjengen for Super Smash og Mario Kart. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Skiter i 3rd party anyway..er bare Nintendo-spillene som er interessante likevel. Eller når Platinum slipper et eller annet psycho spill innimellom. Som Wonderful 101, og snart Bayonetta 1+2. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Selvsagt ikke noe tap sett fra oss gamer.no-leseres ståsted. Slik jeg ser det, er ikke COD o.l det vi på 20+ koser oss med når vi vil ha kvalitet. For Wii U som attraktiv maskin kan det imidlertid få større konsekvenser da Nintendo mister tenåringsmarkedet. Hvilken maskin er det 12-16-åringer ønsker seg til jul/buradag? Jo, maskinen som kjører det alle de hiåpe gutta i gaten spiller: COD og BF. Nintendo taper dessverre den kommende voksengenerasjonen og jeg er redd det snart bare er vi voksne, bitre nostalgikere som samler guttegjengen for Super Smash og Mario Kart. "Voksengenerasjonen" er oss på 40 , ikke dere smårollinger på 20 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 "Voksengenerasjonen" er oss på 40 , ikke dere smårollinger på 20 Tja, i denne sammenheng må man vel også tilhøre den eldre garde dersom man er 25+. Jeg er 26 og vokste opp med SNES og gameboy. Noen kamerater hadde også NES. Jeg vet ikke hvilke Nintendoopplevelser voksengenerasjonen på 40+ har opplevd som ikke jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå