Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Kjipt, tåplege forsvarsfeil som gjev vekk poeng igjen. Hahahahahaha sånn kan det gå. Lukter det gull av Arsenal? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Surt at vi egentlig vant kampen, da. Hadde dommeren klart jobben sin hadde det stått 2-1 til Arsenal Hvorfor sier egentlig folk slikt? Fordi det ene målet skulle vært annulert. Jeg vet at kampbildet hadde vært helt annerledes om ikke det målet ble scoret, men det skulle fortsatt vært annulert. Kjipt, tåplege forsvarsfeil som gjev vekk poeng igjen. Hahahahahaha sånn kan det gå. Lukter det gull av Arsenal? Jepp. Tipper ingen bortelag tar 3 poeng på Goodison denne sesongen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 hot and not listen deres etter kampen? Hot: Giroud, Campbell og Monreal. Not: Ramsey, Wilshere og Wenger. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Godkjent resultat i hvertfall til slutt. Men slik jeg tolker det var det en svak forestilling. Er det City neste uke? Leicester. Lenke til kommentar
Sprøstekt Løk Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Vi skal være fornøyd med uavgjort idag. men jeg mener vi må skifte formasjon til 4-4-2 snart. Alexis og Giroud på toppen kommer til å være dødelig. Alexis kan ikke spille spiss alene, han er for avhengig av andre og er ikke samkjørt med passningsspillet som resten av laget har. Cazorla skulle helst vært solgt dette vinduet, for han hadde noen alvorlige stygge feil som fort kunne endt i mål til Everton. Det eneste han gjorde bra var assisten til Ramsey. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Vanvittig hvor passivt Everton-forsvaret var på det første målet til Arsenal. Rygger inn i 16-meteren, begge de to som skal ta Cazorla! Og så er det en hel haug med spillere, og en keeper, som lar ballen gå i gjennom hele feltet, helt til én enslig Arsenal-spiller. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Godkjent resultat i hvertfall til slutt. Men slik jeg tolker det var det en svak forestilling. Er det City neste uke? Leicester. Borte? Det blir vanskelig. Everton var heldige som fikk med seg poeng derfra Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Fikser 3p på Goodison neste uke vi Endret 23. august 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Godkjent resultat i hvertfall til slutt. Men slik jeg tolker det var det en svak forestilling. Er det City neste uke? Leicester.Borte? Det blir vanskelig. Everton var heldige som fikk med seg poeng derfraJa borte. Vanskelig kamp. Bortsett fra i dag mot Chelsea har de ikke gått målløse av banen siden November i fjor. Forsvaret må være svært skjerpet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 hot and not listen deres etter kampen? Hot: Giroud, Campbell og Monreal. Not: Ramsey, Wilshere og Wenger. Giroud var veldig bra idag, men Campbell? Han skuffer meg litt, men det er jo hans debut i PL såååå... Ramsey var bra idag, Wilshere derimot. Wenger er latterlig, jeg har alltid sagt at han bør legge opp. Han henger bak i utvikling. Mangel på DM er sjokkerende, mangel på strategi ved angrep er helt latterlig. Hvor har det blitt av Arsenal Way? Det er nå kjedelig å se på Arsenal, vi er like kjedelige som Chelsea. Må si at jeg misunner Liverpool litt, de er på vei opp og spiller bra fotball. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Godkjent resultat i hvertfall til slutt. Men slik jeg tolker det var det en svak forestilling. Er det City neste uke? Svak og svak, vil heller si at Everton imponerte med sitt intensive press og kjappe spill. Så ut som Arsenal sov i timen og var dårlig forberedt på en slik kamputvikling, har vel forsåvidt skjedd før at Wenger har en plan A . Men gode siste ti minutt av Arsenal da. Endret 23. august 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Wilshere har desverre klippekort. Er visstnok i sitt livs form i følge Wenger Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Wilshere har desverre klippekort. Er visstnok i sitt livs form i følge Wenger Dersom det er hans livsform nå, da bør vi bekymre oss. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Synes ikke vi spilte alt for ille. Spesielt første omgang synes jeg vi spilte bra. Problemet våres er fortsatt at vi er så ræva forran mål. Tregt ballspill og ingen som tørr å skyte. Skulle ønske vi alltid hadde den intensiteten forran mål som vi hadde i sluttminuttene, for da tørr folk å prøve. Så er vi fortsatt sårbare på kontringer, men vi manglet våre to beste forsvarsspillere i Gibbs og Koscielny. Håper at når Debuchy Mertesacker Koscielny og Gibbs blir helt samsmurt så blir vi like stødig som i fjor. Trenger fremdeles en defensiv midtbanespiller. Synes også Monreal gjorde en langt bedre jobb denne gangen enn forrige gang på Goodison. Ramsey synes jeg var våres beste over 90 minutter. Giroud var også god idag. Har alltid sagt at han kan være en meget god spiller for oss når han kommer fra benken. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Wilshere har desverre klippekort. Er visstnok i sitt livs form i følge Wenger Wilshere var god i førsteomgang. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Wenger får strykkarakter og viser at Arsenal ikke vinner PL så lenge han er manager. Vi trenger en som forstår hvordan laget brukes best og hva som må gjøres for å forbedre det. Heldige som får med seg ett poeng i dag. Jeg vil si at den dårligste signeringen for Arsenal denne sommeren er Arsene Wenger. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Hva gjorde Wenger galt idag om jeg tør spørre? Første målet var en kombinasjon av veldig bra spill fra Everton blandet med et par sekunders sløvhet fra oss. Det var vi veldig uheldig med. Synes også Szczesny burde reddet den ettersom han fikk hånden sin på den og den kom rett under stangen. Andre målet var offside så det burde ikke stått. Dere hadde ikke klaget på Wenger om vi vant 2-1. Husk at Everton er et meget bra lag under Martinez. Han er for eksempel langt bedre taktisk enn Pellegrini og Mourinho. Endret 23. august 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hva gjorde Wenger galt idag om jeg tør spørre? Første målet var en kombinasjon av veldig bra spill fra Everton blandet med et par sekunders sløvhet fra oss. Det var vi veldig uheldig med. Synes også Szczesny burde reddet den ettersom han fikk hånden sin på den og den kom rett under stangen. Andre målet var offside så det burde ikke stått. Dere hadde ikke klaget på Wenger om vi vant 2-1. Husk at Everton er et meget bra lag under Martinez. - Özil passer ikke på kant. Det har man visst lenge og det ble bevist enda bedre under VM. Allikevel velger han å sette tyskeren der. - Å eksperimentere med et helt nytt stopperpar i en så vanskelig og viktig kamp er for risikabelt. Mertesacker burde ha blitt byttet ut. - Wilshere spilte i feil posisjon, han fungerer ikke der han spilte i dag. - Ingen klar plan for å stoppe Evertons angrep, og også dårlig organisert bakover. Det ga et inntrykk av at de tok kampen "på sparket" og ikke hadde forberedt seg. - Et spisskjøp er nødvendig, men Wenger mener åpenbart at Giroud er verdensklasse. (Én god kamp endrer ikke dette) - DM er også absolutt nødvendig. Ellers vil man slite mot storlag. - Mens SAF gjorde gråstein til gull i United, gjør Wenger gull til gråstein her. En manager med en ny filosofi og nye ideer for laget hadde bare vært sunt. Det er selvsagt positive sider også, men det er dessverre ikke nok. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Nei Wengers taktiske plan var ikke perfekt idag, det har du rett i. Men jeg må si meg enig med Mr. BS. Hadde det blitt 2-1 så hadde det ikke vært i nærheten av så mye klaging. Det er mye fram og tilbake med noen Arsenal-fans. Den ene uken er han perfekt for Arsenal, den andre uken så er han ikke riktig mann for klubben. Endret 23. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Martinez bedre taktikker enn Mourinho? Utdyp gjerne, Mourinho gir ikke bort en 2-0 ledelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå