Gå til innhold

Vikingspel på Gokstadhaugen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i mer luft til høyre da kjolen går kant i kant med bildekant hvilket sjelden blir bra. Men jeg vet jo verken hvilke muligheter du hadde eller hva som befinner seg utenfor bildekant.

Ellers ville jeg tatt av minst 1/# av det grå - kanskje et sted mellom 30 og 50%.

Ellers enkel og grei komp som kanskje kunne gitt litt mer spenning med litt mer skrå vinkel.

Men det får vi vel aldri vite?

Roar

Lenke til kommentar

Var nok ikke så lett å få komponert bildet her, med "skuespiillere" og folk rundt som jeg ikke ville ha med i bildet, standpunktet måtte bli sånn det ble p.g. a og ikke forstyrre spelet for mye....så det kunne nok ha blitt bedre med fritt spillerom :-).....himmelstørrelsen/tåken blir vel en smaksak....takker og bukker for konstruktiv kritikk Roar.

mvh Ulv

Lenke til kommentar

Et fint historieinnslag. Litt artig å se de forskjellige positurene, sier vel litt om hvilken "rolle" de spiller... "Luringen" ute til ve. f.eks., og han "nedslåtte" karakteren i midten. Høy himmel forteller meg om det "udødelige" i historie"!

PS!

Ellers, så kjenner jeg godt igjen de valg og hensyn en må ta i slike øyeblikk....

Lenke til kommentar

Ja noen ganger må man ta visse hensyn på bekostning av komposisjon....jeg mener å huske at han til venstre var høvdingen, hun med staven en medisinkvinne, den nedslåtte en antageligvis dødsdømt fange, de to andre vakre kvinner sang og danset...så fin kommentar og historie fra deg Svein, takker og bukker!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...