Malmern Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Har oppdatert siste post.Hei,får ikke opp AMD OD i CCC,kjører selvfølgelig den nyeste driveren.Har følgende relevante specs:Windows 7 64 bitRadeon HD8970M x 2Har tenkt til å underklokke GPUene litt for å se om det fjerner problemene jeg har hatt siden pcen var ny,opplever at pcen fryser hvert 2. minutt i 1-2 sekunder,men bare når jeg spiller. Endret 22. august 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Bruk heller msi afterburner for overklokking. Mye bedre verktøy for jobben. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Du har en laptop, AMD Overdrive skal så vidt jeg har forstått være skrudd av på laptoper. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 21. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Ok, får teste MSI Afterburner å se om det hjelper med 10 - 15% underklokk.Oppdatering: 10 - 12 % underklokk gjorde absolutt ingen forskjell, har også begynnt å komme noen artifacts,bla. bilder der alt er blandet sammen til ei smørje i 0,5 - 2 sek.Oppdatering 2: Ser ut til at jeg har løst AMD OverDrive problemet,kjørte Display Driver Uninstaller og etter reinnstallering av nyeste driver fikk jeg plutselig tilgang til AMD OD Endret 22. august 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå