Gå til innhold

Komplett....

Anbefalte innlegg

Pcen min har det vært masse trøbbel med, og alle delene er selfølgelig kjøpt hos komplett. Etter uendlige forsøk på å fikse denne pcen selv, ved å gjøre alt mulig untatt og skifte ut hardware så tok jeg den ned til butikken og spurte om de kunne finne feilen for meg, joda det kunne de.

en uke senere fikk jeg den tilbake, ingen feil.. neivel, så tenkte jeg at kanskje de endret noe på biosen eller noe som var feil instillt eller noe. Neida hjalp lite, så jeg tok pcen ned til komplett igjen, denne gangen skulle den få prioritet!

3 dager senre kom jeg ned for å hente den, joda, teknikkeren hadde funnet ut at ram brikkene var forksjellige, den ene var MXchip eller no og den andre var Narnya. Ok, så jeg kjøpte helt ny ram! Teknikkeren sa i tillegg at pcen krashet så han så problemet, og det at rammen var ulik kunne forårsake dette.

Ja, så kom jeg hjem, i gledesfryd, jeg hadde til og med skiftet til et nytt kabinett, et chieftec bigtower, og hadde kjøpt 1GB med Corsair CL 2.5 PC 266 brikker.

Ja, pcen klikket akkurat som før (problemet er forresten at windows registry blir korrupt, ikke spekuler i hva som er galt, det har jeg brukt flere måneder på).

Så jeg tok ned pcen IGJEN! Men denne gangen kom teknikkeren ut og sa at han ikke ville ta den inn igjen, "Jeg har testet med nytt HK, CPU, RAM og alt men ingeting hjelper". Jeg var ikke helt klar i hodet da så jeg glemte og si at det hjelper lite og skifte ut deler etter at Windows registry har blitt korrupt og man må installere windows på nytt. teknikkeren sa at han kunne teste den på nytt men hvis han fortsatt ikke klarte og fikse det skulle han ta betalt, 475,- i timen eller noe sånt!!!!

Diskusjonen gikk videre, og de prøvde seg på å si "Ja men vi heter jo egentlig nå datakjeden og du kjøpte delene på Komplett" men den gikk de ikke så langt med, de skjønte at det var ganske dumt, så til slutt sa de at jeg måtte sende pcen opp til Sandefjord og få testet den i hovedkontoret sitt. Jeg fikk dem til slutt til å sende den opp dit selv til og med!

Nå gjenstår det da og se om teknikkeren i sandefjord er litt mer proffesjonell enn teknikeren her i oslo!

Men de kan ikke si at noe ikke er galt med pcen, så hvis de krever betallt skal jeg nekte og betale!

Noen som har noen synnspunkter her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Ja men vi heter jo egentlig nå datakjeden og du kjøpte delene på Komplett" men den gikk de ikke så langt med, de skjønte at det var ganske dumt

Disse er faktisk to forskjellige bedrifter etter at Komplett solgte ut de seks stasjonærbutikkene sine til Datakjeden tidligere i år for å fokusere 100% på internettsalg.

Datakjeden har egentlig ikke noe plikt til å rette på Kompletts feil, men at de alikevel gjør en innsats for å ta hånd om problemet synes jeg viser en god kundeinnstilling :nice:

Lenke til kommentar
"Ja men vi heter jo egentlig nå datakjeden og du kjøpte delene på Komplett" men den gikk de ikke så langt med, de skjønte at det var ganske dumt

Disse er faktisk to forskjellige bedrifter etter at Komplett solgte ut de seks stasjonærbutikkene sine til Datakjeden tidligere i år for å fokusere 100% på internettsalg.

Datakjeden har egentlig ikke noe plikt til å rette på Kompletts feil, men at de alikevel gjør en innsats for å ta hånd om problemet synes jeg viser en god kundeinnstilling :nice:

Datakjeden har fult ansvar mot tidligere komplett sine kunder.

Angåene teknikerene da blir folk ansatt i Komplett butikkene for kjennskap ikke kunskap og disse teknikerene er vanligvis uten utdanning og er bare guruer som dere her men de kjente noen i butikken.

Simon

Endret av Templar
Lenke til kommentar
Angåene teknikerene da blir folk ansatt i Komplett butikkene for kjennskap ikke kunskap og disse teknikerene er vanligvis uten utdanning og er bare guruer som dere her men de kjente noen i butikken.

Simon

Hvordan vet du det? Har du i det hele tatt noe som helst grunnlag for å påstå det, så må du jo være tett tilknyttet Komplett/Datakjeden selv. Kanskje du også er ansatt der på kjennskap?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...