Goodall Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Det jeg synes dette forumet burde få er mulighet for å kommentere en post, uten å lage en ny post. At hvis noen ville kommentere på denne posten f.eks så kunne man klikket på en kommentar boks e.l og der fikk man opp kommentarer til kun denne posten og svaret ville også havnet der. Det må jo være en stor fordel? For det første ville det bli mye mindre poster med "quote" og hvis man ville kommentere et bilde slapp mann å lage ny post med samme bilde for å si sin mening. Håper jeg klarte å forklare meg bra...senga roooooper så Disse kommentarene ville automatisk ligget i skjult sånn at hvis man ikke ville lese kommentarer til en post så var det å lett å ignorere de Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Nei ellers takk. Jeg er drittlei av sånne Disqus-tråder, der jeg må lese hele tråden om igjen for å se etter nye kommentarer innimellom de gamle. Nye kommentarer hører hjemme nederst. Alt skal være kronologisk. Endret 20. august 2014 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Slike forumer er jo helt jævlige å lese fordi man ikke ser hva som kom først eller sist. Quoting gjør akkurat det det skal helt fint. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Hadde mulighet til å gjøre det slik før. Det innebar at personen som kommenterte quotet posten, hvis ikke fungerte det ikke. Kan se om jeg finner ut noe. Mulig de fjernet det i siste forumupdate. Endret 20. august 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Ikke at jeg har noe jeg skulle ha sagt om det, men høres ut som en veldig dårlig løsning for forumet. Det funker nok best der man legger inn en kommentar eller to for så aldri lese der igjen, ikke her der man gjerne har tråder gående i årevis 1 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Ja her kom det noen gode poenger jeg ikke tenkte på hehe. Jeg ser nå at det er mere pluss og ha det sånn som det er, enn det jeg så for meg var en god ide Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Jeg ser hvorfor du ønsker det slik. Ved første tanke kunne det ha gjort ting med on-topic. Men det ville vært helt jævlig å lese, og i praksis ville det bare blitt mer rot. Jeg irriterer meg på andre forumer som har denne løsningen. Mannen med Ljåen sa egentlig alt jeg skulle si. Slik vi har det idag funker egentlig bra nok. Ting går gjerne off-topic og blir litt rotete når noen skal diskutere noe annet i annen hvert innlegg, men så lenge det er i tråd med tråden så er det helt okei. Og noen ganger kommer vi litt utforbi (som kan ha sin relevans med andre deler av innlegget), det synes jeg også er greit, fordi det kan ha betydning for argumentasjonen. Men ja, er enig med de over. Egentlig er det unødvendig av meg å fortsette tråden da vi egentlig hadde fått en konklusjon her. Vet ikke hvorfor jeg trykket "post". Tror jeg er overtrøtt. Endret 3. november 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå