gthaman Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hei, som overskriften avslører er jeg på jakt etter en gaming laptop. Har hatt en Toshiba Qosmio 17" som nå begynner å bli litt sliten. Jeg har også oppdaget at 17" blir litt mer slepbar enn bærbar, og vil gjerne ha en maskin som jeg uten problem kan i fanget i sofaen uten at jeg føler det som en treningsøkt. Dermed har jeg blitt oppmerksom på slim-varianter, som kanskje kunne være aktuelt. Ytelse er også viktig, så et skjermkort som 770 / 870 vil være et minimum tenker jeg. i7 cpu, og en SSD (eller 2) samt en HDD behøves, og 16gb minne er bra. Jeg har kommet frem til et par alternativ : Msi GS60 Kunshan P157S Asus ROG GX500 (ikke tilgjengelig ennå) Jeg har intet hastverk, så kan vente om noen vet om noe nytt rundt hjørnet. Grunnen til at jeg lurer litt, er fordi : GS60 er slim, men leste at den blir jævlig varm (for varm å ha i fanget). Kunshan er 3,1kg, og ikke den minste i klassen Noen som har erfaringer med noen av disse, evt andre gode alternativer jeg har oversett? Støy er også noe jeg helst unngår. Jeg forstår selvsagt at en lydløs, tynn maskin med masse kraft ikke eksisterer Setter stor pris på innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå