BirgerCaC Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Det var noe skit som skjedde men hotmail kontoen min for noen dager siden. E.post adressa som jeg la inn når jeg lagde kontoen bruker jeg ikke lenger, så hvordan skal jeg motta en kode på en E-post adresse som jeg ikke har. Det står at det er noe greier som endrer seg den 15 september, men hva dreier dette seg om. Hva blir endret, og vil jeg kunne bruke kontoen etterpå? Under her så er det to bilder som viser problemet. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hvis du ikke får direkte hjelp av Microsofts hotmail-team, så må du logge inn på den gamle mailen som du ikke bruker lenger da du har glemt å sette ny sikkerhetsmail / telefon Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Jeg har slettet hele kontoen, så det er ikke mulig å logge inn. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg har slettet hele kontoen, så det er ikke mulig å logge inn. Hvis du ikke får opp andre valg for identifisering sitter du kun igjen med hjelp fra MS. Kontoen din er nok satt i karantene inntil du identifiserer, dermed er det ikke vits i å gjøre noe annet enn nettopp dette. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Hvordan kontakter jeg de? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 http://windows.microsoft.com/nb-no/windows-live/id-support Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå