Ryztad Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hei! Jeg har nettopp kjøpt med en bærbar pc og skal bruke den primært til skolen, men også til litt gaming (League of legends, Hearthstone etc) Når jeg går innpå League of legends så ligger jeg på ekstremt lav FPS, og den FPSen forandrer seg heller ikke når jeg justerer på grafikken.. Når jeg søkte det litt opp så var det mange som sa at jeg skulle slå av Hyper V, Men jeg finner den ikke. Kontroll panel -> Windows funksjoner av/på -> Og den finnes ikke der eller når jeg søker på den. http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/HP15J119SO/hp-envy-15-j119so-15-6-barbar-pc Dette er PCn. Please halp, Tusen takk! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Nå er vel ikke dette noen "gaming" laptop, som de liker å kalle skrapet, ikke forvent allverden. Oppdater drivere og sett alt til laveste. høyreklikk på skrivebordet så skal det komme opp "AMD Catalyst Control Center" der finner du også en del innstillinger å sette ned. Lenke til kommentar
Ryztad Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Nå er vel ikke dette noen "gaming" laptop, som de liker å kalle skrapet, ikke forvent allverden. Oppdater drivere og sett alt til laveste. høyreklikk på skrivebordet så skal det komme opp "AMD Catalyst Control Center" der finner du også en del innstillinger å sette ned. Hehe nei, selvfølgelig ikke Har en stasjonær som jeg har hjemme, men dette er mer for bare små gaming når jeg er ute Men den burde ihvertfall greie å kjøre spillene helt ok, det var jeg lovet! Og har en mye dårligere Laptop (som er snart helt død) som kjører LoL helt ok (men så slår seg av pga Overheating greier) Endret 20. august 2014 av Ryztad Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 AMD har slitt med driverene på sine bærbarkort, så viktig å oppdatere til siste driver fra AMD. Tipper det vil hjelpe. Ellers håper jeg du ikke betalte 8000,- for den, rimelig dårlig kjøp til den prisen med tanke på specs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå