Singh tha king Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Hei! Jeg har Internett fra altibox og har 35/35 linje. Jeg hadde en Asus N66 eller noe i ett år, men den ble tatt av lynet. Har nå kjøpt en ny Asus AC68U ruter, som visst skal være noe av det bedre på markedet. Har oppdatert ruteren, kom opp et vindu når jeg installerte driverene. Trykket ok, og det sto at jeg hadde den nyeste fastvaren. Har også ringt altiboxkundeservie, og fått satt ruteren dem sin i bridge, vet ikke helt hva det er. I 1.etg hvor ruteren står(midt i huset) som den også gjorde før, hadde jeg full signaler. I underetg. pleide jeg å ha 3-5 av 5 streker, varierte litt fra telefon, iPad og Apple tv. Jeg har Apple tv på 5gh frekvens og har 3 av 5 streker. Men nå har jeg 3-4 streker av 5 i 1.etg. 0 på telefon i underetg. 2 av 5 på iPad i u.etg. Har stilt inn på kanal 6. Så bare ut som den nærmereste bruker kanal 9. Vet noen hva problemet er? Endret 20. august 2014 av Singh tha king Lenke til kommentar
War Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Er dette 5ghz? Brukte du det før også? Femmern er dårlig inne /gjennom vegger (attenuation) Hvordan er 2,4? Rekkevidde med forstyrrelser er femmerns dårligste egenskap. Endret 20. august 2014 av War Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Jeg har bare koblet Apple tv med 5ghz, resten er på 2.4ghz. Det rare er at bare fem meter unna i samme etg. så har jeg bare to av fem streker på telefonen min. Har aldri hatt så dårlig med noen rutere før. Edit: Det er 2.4 som er dårlig over alt i huset. var ikke sånn med den gamle ruteren. Endret 20. august 2014 av Singh tha king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå