Tane Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Litt om meg. Jeg er en nitten års gammel jente som sliter med psykiske vansker. Jeg har tvangslidelser. Jeg føler at jeg ikke blir godtatt av noen. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Da trenger du å prate med en psykolog eller lignende, ikke forumtroll slik som meg Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hvis dette stemmer så håper jeg du oppsøker hjelp. Alle er verdifulle, det stemmer ikke at du ikke er det. Dersom du viser hvem du er, så kan folk gi deg råd og støtte. Det kan ofte være vanskelig å føle seg godtatt i tenårene, men det blir bedre. Prøv å bli kjent med folk. Er mange som føler det slik. Lenke til kommentar
Tane Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Hvis dette stemmer så håper jeg du oppsøker hjelp. Alle er verdifulle, det stemmer ikke at du ikke er det. Dersom du viser hvem du er, så kan folk gi deg råd og støtte. Det kan ofte være vanskelig å føle seg godtatt i tenårene, men det blir bedre. Prøv å bli kjent med folk. Er mange som føler det slik. Jeg føler bare at jeg ikke passer inn med andre. Jeg følte at jeg fikk ganske hard kritikk fra noen av brukerene her. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Ikke bry dere. TS = største forumtrollet i verden.Du burde ikke spøke om slike ting. Skam deg. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Tane lager bare tråder for oppmerksomhetens skyld. Hun er en "ny" person i hver eneste tråd. Glem det. Rapporter istedet. 2 Lenke til kommentar
Tane Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Jeg ønsker at denne tråden skal stengest. Jeg ønsker heller å prate med noen som forstår meg via PM, så slipper jeg å oppta forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg