Ivan Drago Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hva anbafaler dere ? Kan godt gå litt over i pris dersom man må det for å få noe tildfredsstillende. Skal bare ha stereo + sub Lenke til kommentar
D.Barry Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Kjøpt disse for noen uker siden: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl ,lyden er veldig bra Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Til rett over tusenlappen er dette 2.1-settet et av de absolutt beste! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Helt enig med Magnus.. Lenke til kommentar
Jonna Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva med Creative I-Trigue 2.1 L3500. Funker meget bra! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ja, hva med disse? Les testen og se hva du synes! Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har funnet ut av høyttalerne også vil bli brukt til TV/parabol/xbox/dvd i tillegg til laptopen, og da lurer jeg på om det vil være et bedre valg med en ordinære høyttalere og forsterker. Skal helst få mest mulig lyd (kvalitet + litt trykk) for en rimelig sum. Hvor langt må jeg opp i pris for et ordinært stereoanlegg som tilsvarer 2.1 PC høyttalere til 1000-1500 kr ? Hvordan er det med audio innganger på et PC høyttalersett ? Må jeg skaffe "svitsjbokser" hvor jeg manuelt må velge hvilken lydkilde jeg vil benytte ? Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Finnes det forresten noen gode 2.1 sett i den samme prisklassa med trådløs fjernkontroll ? Hadde jo vært meget kjekt siden jeg skal bruke den til TVen også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå