Cthulhu Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Kom i gang med hjemmegruppa i Windows.GUIDE: Windows' hjemmegruppe: (Ekstra) Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 min pc med Windows 7 vil ikke dele filer med PS3 via kablet nettverk, bare via trådløst, noen som har en fiks? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 En stor ulempe med hjemmegrupper er at dette er en funksjonalitet som kun er bakt inn i Windows 7 og Windows 8. Har du da en datamaskin med Mac, Linux eller en eldre versjon av Windows, vil ingen av disse kunne være med på hjemmegruppe-delingen. Da fungerer det vel ikke med Android, Chrome eller iOS heller. Lurer på når Microsoft skal skjønne at nøkkelen til suksess ligger i kompatibilitet også hos sine "fiender". For alle som ikke er gift med Microsoft på alle bauger og kanter så vil det være mer fornuftig å styre unna microsofts hjemmegruppe, eller microsoftbobla om du vil. 2 Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Min erfaring er at dette fungerer meget dårlig. Savner gode gamle dager hvor man bare delte de mappene man ønsket og vips hadde man tilgangen fra andre maskiner i samme nett. Prøvd å sette opp homegroup men ente med at jeg bare bruker Cloudtjenester som syncer innholdet til alle enheter og maskiner. Mindre jobb og lettere å administrere. 1 Lenke til kommentar
Cosmo7 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Synes hele homegroup opplegget var fryktelig lite fleksibelt. Bruker derfor "gammeldags" nettverksdeling istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå