AfterGlow Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 «Youku Toduo» tar nå innpå Googles videotjeneste.Massiv vekst for «ukjent» YouTube-konkurrent Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Er YouTube tilgjengelig i Kina i det hele tatt? Hvis ikke, så er det ikke rart at Youku får mange brukere. 5 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Youku og todou brukte jeg for en del år siden for å se noen TV serier hehe. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Med tanke på at youtube er blokkert i kina å har vært det i over 5 år så er det ikke rart at det er en kinesisk versjon som er ekstremt populær i et av de mest befolkede landene på planeten. Men å kalle noen av dem en konkurrent er å ta mer enn hardt i. 5 Lenke til kommentar
Thume Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Fint alternativ dette hadde det ikke vært for kinesiske myndigheters sensur av innhold. Sensuren har også økt i takt med populariteten til tjenesten. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 sensuren har gjort tjenesten pop i kina. sensuren vil også gjøre at tjenesten ikke har en sjangs til å konkurrere på det internasjonale markedet. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Kan du ikke bare søke opp svaret på spørsmålet ditt på nett?? Kan du ikke bare slutte å komme med totalt meningsløse kommentarer på nett? 6 Lenke til kommentar
dolten Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 sensur og sensur, nokså brutale videoer fra hovedsiden der:P Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Youku og todou brukte jeg for en del år siden for å se noen TV serier hehe. Det samma gjorde jeg, var nesten ikke noe annet. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Får vel korrigere skribenten: De heter ikke Youku Toduo, men Youku Tudou IncRef: http://ir.youku.com/ Endret 21. august 2014 av slacky Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Kan du ikke bare søke opp svaret på spørsmålet ditt på nett?? Kan du ikke bare slutte å komme med totalt meningsløse kommentarer på nett? Vel, egentlig ikke... Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Har sett mye på Youku selv fordi kjæresten min er fra Shanghai, og jeg vil ikke kalle Youku direkte for en konkurrent til YouTube grunnet: 1. YouTube er blokkert i Kina 2. Youku har en bredere portefølje enn YouTube, eller med andre ord de tilbyr hele tv serier og filmer (både fra østen og vesten/Hollywood) i likhet med netflix, MEN utvalget er langt bedre enn det Netflix kan stille opp med, iallfall når det gjelder filmer, både nye og gamle. 1 Lenke til kommentar
Choppa Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Selv med over en milliard innbyggere klarer ikke Kina å finne på sine egne ideer. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Selv med over en milliard innbyggere klarer ikke Kina å finne på sine egne ideer. Vittig, men finnes det egentlig ANDRE måter å bygge en slik tjeneste? Det blir litt som hjulet.. man kan ikke bare lage firkantede hjul fordi man ønsker å finne på noe nytt :-] Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Veksten kommer til å stoppe omtrent med befolkningstallet til Kina. Omtrent ingen andre enn kinesere som bruker Youku. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå