V?rbris Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Fjernet FpU-annonse: «Leketerrorist gis bort – frakt inkludert» http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Leketerrorist-gis-bort---frakt-inkludert-7674332.html Foruten å følge Jan Simonsens fotspor, ser jeg følgende FRP medlem har eierrettigheter til minst en av landets radikale muslim. For jeg regner med at FRP ikke bedriver tyveri og selger andres eiendom? Ubaydallah Hussain er altså i FRPs besittelse og eie - om en muligens ikke til evig tid. Det jeg lurer da på er hvor mange andre slike FRP eier? Jeg med flere har gitt de fleste av de andre partiene og særlig AP/SV skylden for denne import av røvere. Men ser ut som FRP innehar eierforholdet på disse, og vil kvitte seg med dem nå............................... Håper ikke FRP også legger ut tyvegods. Endret 20. august 2014 av V?rbris Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Eh....... Hæ. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Alle vet vel at det er arbeiderpartiet som gjennom sin innvandringspolitikk har historiske servitutter ovenfor alle "norske" terrorister. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Alle vet vel at det er arbeiderpartiet som gjennom sin innvandringspolitikk har historiske servitutter ovenfor alle "norske" terrorister. Litt vanskelig å tolke det utsagnet. Men for meg ser det ut som du deler ABBs overbevisning. Modig av deg å stå frem slik. Ellers håper jeg det var like ironisk ment som hva jeg nettopp skrev. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Var nå måte på av Aftenposten å skyte spurv med kanoner. Det er bare noen unger som leker seg etter at Finn-torget har blitt gratis. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Litt vanskelig å tolke det utsagnet. Men for meg ser det ut som du deler ABBs overbevisning. Modig av deg å stå frem slik. Ellers håper jeg det var like ironisk ment som hva jeg nettopp skrev. Man kan jo alltids spørre seg hvorfor uvettig bruk av jordforbedringsprodukter og våpenklubbmedlemskap og ressonementet bak dette bestandig skal dras inn i debatter som i bunn og grunn handler om noe helt annet. Denne debatten handler jo om leketerroristens eierforhold. Men jeg tror nok ikke noen kommer til å kreve å få den tilbake, for den er jo ikke liten og søt lenger. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Hmm noen venstreekstremister i aftenposten og på diskusjon.no som trenger å ta seg et kurs i humor og harselas ser det ut som. Forøvrig kunne slottet kjøpes på finn for et par år siden. Billig var det også. Endret 20. august 2014 av flesvik 4 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 For de av oss som ikke får lest artikler på aftenposten resten av uka, hva er greia? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 For de av oss som ikke får lest artikler på aftenposten resten av uka, hva er greia? Hvis du har Chrome: Åpne inkognitomodus (ctrl-shift-n). Da kan du lese så mye du vil. Greia er at FPU-leder Atle Simonsen laget en annonse på Finn.no hvor han skriver i annonsen: «Leketerrorist gis bort - Frakt inkludert» Bor du et sted hvor kvinner blir steinet, homofile blir banket opp, meningsmotstandere blir halshugget og ytringsfrihet ikke er så viktig? Da er vi på jakt etter deg. Vi gir bort en pent brukt leketerrorist til et hjem som passer han bedre. Arslan Maroof Hussain, eller Ubaydallah som vi liker å kalle han, synes Norge er et altfor demokratisk og likestilt sted å bo. Derfor har vi ikke annet valg enn å gi slipp på han. Ubaydallah er 28 år og relativt stueren. Bør holdes unna utildekkede kvinner og homofile. (Slapp av, han biter ikke). Trives best i hjem fritt for vestlig kultur. Til daglig er Ubaydullah en profilert islamist som har figurert på Politiets sikkerhetstjenestes (PST) liste over radikale ekstremister. Vi ønsker ikke å ha slike statsborgere som verken respekterer likestilling, ytringsfrihet og andre trosretninger. Hvis du har et godt hjem for Ubaydallah, så sender vi han på første fly til deg. Frakten er betalt av Fremskrittspartiets Ungdom. Etter henting ber vi om passet hans tilsendt i retur, da Ubaydallah ikke er ønsket tilbake i det frie demokratiske Norge. Ta kontakt pr.mail ved interesse (ingen selgere eller useriøse henvendelser). Med vennlig hilsen Fremskrittspartiets Ungdomsparti Formann, Atle Simonsen». 3 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 For de av oss som ikke får lest artikler på aftenposten resten av uka, hva er greia? Hvis du har Chrome: Åpne inkognitomodus (ctrl-shift-n). Da kan du lese så mye du vil. Greia er at FPU-leder Atle Simonsen laget en annonse på Finn.no hvor han skriver i annonsen: «Leketerrorist gis bort - Frakt inkludert» Bor du et sted hvor kvinner blir steinet, homofile blir banket opp, meningsmotstandere blir halshugget og ytringsfrihet ikke er så viktig? Da er vi på jakt etter deg. Vi gir bort en pent brukt leketerrorist til et hjem som passer han bedre. Arslan Maroof Hussain, eller Ubaydallah som vi liker å kalle han, synes Norge er et altfor demokratisk og likestilt sted å bo. Derfor har vi ikke annet valg enn å gi slipp på han. Ubaydallah er 28 år og relativt stueren. Bør holdes unna utildekkede kvinner og homofile. (Slapp av, han biter ikke). Trives best i hjem fritt for vestlig kultur. Til daglig er Ubaydullah en profilert islamist som har figurert på Politiets sikkerhetstjenestes (PST) liste over radikale ekstremister. Vi ønsker ikke å ha slike statsborgere som verken respekterer likestilling, ytringsfrihet og andre trosretninger. Hvis du har et godt hjem for Ubaydallah, så sender vi han på første fly til deg. Frakten er betalt av Fremskrittspartiets Ungdom. Etter henting ber vi om passet hans tilsendt i retur, da Ubaydallah ikke er ønsket tilbake i det frie demokratiske Norge. Ta kontakt pr.mail ved interesse (ingen selgere eller useriøse henvendelser). Med vennlig hilsen Fremskrittspartiets Ungdomsparti Formann, Atle Simonsen». Ah, takk. Da fikk jeg gratis aftenposten å greier 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Man kan si mye om denne Ubaydallah Hussain, men tilnærmingen som FrP har virker nærmest helt patologisk og sykelig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Synes dette er kvalmt. Men kan på ingen måte si jeg er sjokkert over at dette kommer fra FPU-lederen. Både moderpartiet og ungdomspartiet har drevet valgkampen på denne måten i alle år. At de får stemmer er for meg et mirakel. Lakrispiper er tydeligvis viktigere enn god gammel folkeskikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå