Gå til innhold

SE Z1010?...

Sealine

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt info om Z1010, da jeg tror dette blir min kommende mobil ;)

Først og fremst må jeg vite om de har klart og tråkke ut av denne "2mb lagrings kapasitet gjørma", for det nytter rett og slett ikke med 2mb :wow: . Så lurer jeg på om folk har noe mere info? Når lanseres den i norge, hvordan er denne mp3 spilleren? Hvor bra kvalitet er det på kameraet? osv...

Håper på noen lærerike svar :)

Petter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kommer med 16 mb minne, men det er mulig

å utvide det til 128 mbm. *grin*

med andre ord: hvis du skal bruke mp3 spileren som

følger med må du nesten kjøpe ekstra minne kort,

ellers får du ikke lagt inn mange sanger *grin*

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar

Problemet er vel bare at Z1010 er en 3G-telefon, dvs telefon for kommende generasjons mobilnett. Det er ennå ikke oppe og går i Norge, så det er jo fint lite vits i å kjøre telefonen ut på markedet her.

Kameraet skal du heller ikke ha spesielt store forventninger til. Vet ikke hvordan det blir med Z1010, men generelt kan man si at dagens kameratelefoner tar heller dårlige bilder. Fellesnevneren er noenlunde klart bilde i midten, men diffust på sidene.

Lenke til kommentar
du kan egentlig ikke klage over kameraene som er nå til dags... Det er egentlig ganske bra bilder til og være på kun en mobil telefon, spessielt de samsung har kommet med ....

Selv er jeg mer overrasket over Panasonic GD87 sin kvalitet. Det er vel den eneste telefonen jeg har sett med decent kamera...

Hvis z1010 skulle komme ut i november, så er det bare og vente å se...

Lenke til kommentar
Problemet er vel bare at Z1010 er en 3G-telefon, dvs telefon for kommende generasjons mobilnett. Det er ennå ikke oppe og går i Norge, så det er jo fint lite vits i å kjøre telefonen ut på markedet her.

Kameraet skal du heller ikke ha spesielt store forventninger til. Vet ikke hvordan det blir med Z1010, men generelt kan man si at dagens kameratelefoner tar heller dårlige bilder. Fellesnevneren er noenlunde klart bilde i midten, men diffust på sidene.

Må rette litt på deg der. Z1010 er både 3G og GSM, så man kan fint bruke den. Men, man får ikke utbytte av alle funksjonene da...

Endret av Swag
Lenke til kommentar

@Swag

Z1010 er både 3G OG GSM, ja, men hva er vitsen med å kjøre ut en telefon for 3G på markedet, så lenge nettet for den ikke finnes? Det er en heftig telefon, ja. Men det er like greit for produsenten å vente til nettet er oppe og går, før de lanserer telefonen for salg. Nokia har kjørt sin 6650 ut på markedet i Norge allerede, men bare spesielt interesserte gidder å bruke mye penger på en murstein av en telefon, som man bare delvis får benyttet den dag i dag.

@sealine

nei, man kan ikke forvente all verdens fra de første generasjonene med kameratelefoner, men litt bør man da kunne forvente seg. Men skal man ha rimelige telefoner og bare skal bruke bildene som øyeblikkelige skrytebilder eller lignende til andre kameraters mobiler, så går det an. Kanskje min kritikk mot kameramobiler er min irritasjon over en kamerats idioti da han fikk ansvar for å ta med seg kamera slik at han kunne forevige minner fra en tur vi hadde, og han presterte å dra med seg sin 3650... Bildene er jo totalt ubrukelige som minner :gretten:

Lenke til kommentar

hmm..

selv synes jeg det er bra nok om du ser skikkelig hva som er på bildet... (ikke bare konturene)

og z1010 er en 2.5 g telefon, dvs. at den har støtte både for gsm(2G) og umts (3g)

det vil si at de støtter begge systemene men ikke utnytter den 100% men har de fleste funksjonene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...