Troxx Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvor lages eller hvem lager programvare for simulering av mennesklig aldring? Ideen er å bruke et bilde som input og få ut f.eks meg selv som barn og gammel.. Troxx.. :-) Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg leter etter software som simulerer aldring på mennesker... gjerne med utgangspunkt i et bilde av en person. Noen tips om programvare? Noen tips om nettsteder? Hadde vært morsomt å se hvordan jeg "skulle" sett ut da jeg var liten. Hadde vært enda morsommere om jeg kunne se hvordan min 5mnd gamle datter vil se ut som 15 åring. :-) Troxx Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har lest om slike simuleringsprogrammer, men også at det er en svært stor grad av unøyktighet i disse, ikke minst fordi kun ca. 40% av endringene skyldes genetiske faktorer mens hele 60% styres av miljøvariabler slik som levevilkår, sykdommer etc. etc.... Gjør et søk på Google så finner du i allfefall en del artikler om emnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå