Gå til innhold

ripe på samsung galaxy s2 skjerm

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått en ripe på skjermen min, og vil bytte det ut (ikkje akkurat ripe, det mangler litt glass som detter ut av skjermen) Er det noen butikker som byttr ut glasset på glasset kjempebilligt? Jeg bor I enden av verden (volda) og regna med at ingen her gjør det privat. Jeg vil berre bytte ut glasset, siden skjermen er som ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant nok det med verdien, men ingen Galaxy-telefoner siden har vært like gode som S2, etter min mening. Hadde min inntil nylig, og syns størrelse, form, vekt(!) og design var helt perfekt. Samsung har gått nedover siden S2. Ingen av modellene etter S2 frister noe særlig. Det måtte vært en Note 3 med 4,3 tommer skjerm isåfall :)

Har prøvd meg på S5 mini nå, skuffelse fra ende til annen. Føles som og ser ut som en leketelefon. Men igjen, min personlige mening, vil nødig tirre på meg verken Android- eller iOs-geriljaene med å være bastant når det kommer til valg av telefon... :confused:

Endret av L_T
Lenke til kommentar

Det beste alternativet her er å kjøpe deg en ny telefon. Da får du mest kraft for pengene, og jeg kan ikke skjønne hvorfor du syntes at telefonene etter Samsung S2 har gått nedover. De har gått oppover etter min mening. Man knytter en slags affeksjonsverdi til en mobil igjennom åra, siden su har den med deg overalt, tar bilder med den, og mobilen blir ofte også din beste venn flere steder, og du ser kanskje mer på mobilen din enn det du ser på en kjæreste.

Vell, poenget blir det at hvis du skaffer deg en ny telefon, og har den en stund så vil du nok syntes at telefonen er god, og at du ikke vil erstatte den med noe annet, for da glemmer du den andre telefonen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...