Matryoshka Doll Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Har ikke fått stipendet mitt enda. Alt er godkjent uten om at skolen har ikke registrert at jeg har startet. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
BNixx Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Så lenge som du har betalt semesteravgiften din så skal det gå i orden. Enten så får du dobbelt utbetaling neste måned eller så utbetaler de pengene når de får en bekreftelse på at du har betalt semesteravgiften din. Så gå inn på studweb og dobbelsjekke at semesteravgiften din er faktisk betalt Endret 20. august 2014 av BNixx Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 På videregående betaler man vel ikke det? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Du får et brev etter hvert som du henter på kontoret og deretter sender inn til Lånekassen. Alt du trenger å gjøre er å møte opp til timene. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg har ikke gjort noe annet enn å søke om stipend. Etter å ha vært på skolen i 3 dager fikk jeg mail om at pengen vil bli satt inn på konto om et par dager. Brevet man før fikk utlevert av skolen skal du ha fått i posten i år. Og når det er sendt inn skal resten ordne seg selv Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Brevet er.sendt og mottatt for snart en mnd siden. Endret 20. august 2014 av mynigga Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Logg inn på "mine sider" og se hva som eventuelt mangler. Lenke til kommentar
Pussydriver Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) 1 Endret 20. august 2014 av Pussydriver Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 status på søknaden Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Er det ikke da ganske opplagt at du bør ta en prat med skolen din? Ta en tur opp på kontoret og forhør deg. 1 Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 sjekket lånekassen nå. alt er fint nå, tipper jeg får pengene snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå